Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mag je op zolder eigenlijk zonder rijbewijs rijden?
Hangt er van af wanneer. Op de ERAN Days wel. Tijdens wedstrijden niet, dan moet je "gewoon" een licentie hebben, en die kan je (dacht ik) al halen voor je 18 ook.
Hangt er van af wanneer. Op de ERAN Days wel. Tijdens wedstrijden niet, dan moet je "gewoon" een licentie hebben, en die kan je (dacht ik) al halen voor je 18 ook.
Mooi voorbeeld is de schoonbroer van NineEleven hier op het forum (Niels Lagrange)
Op de ERAN Days normaal niet... aangezien je papieren moet ondertekenen dat je 'afstand van verhaal doet' en alles op eigen risico doet, en daar moet je 18 voor zijn (of ontvoogd en bijgestaan worden door 'n raadsman)
Den oorspronkelijke eigenaar is nen goeien vriend van ons. Onze pa heeft dieje zenne achterbumper gemaakt me dieje 'intake'. Lang geleje dak hem nog is gezien heb, blijft een beauty.
Een achterbumper met een intake. Damn...nog nooit gezien.
Hij beweert van wel, en wij geloven 'm wel (voor de lieve vrede), maar 't is zo dat, wanneer er geen ander bewijs kan worden aangebracht over de eigendom van een auto, men een vermoeden van eigendom koppelt aan de inschrijving van het voertuig. Me dunkt dat die niet op zijn naam zal zijn ingeschreven.
Maar 't is een gevaarlijk topic hier op 't forum, best laten rusten, eigenlijk. Feit is dat Matthi beweert dat 'ie hem zelf helemaal heeft betaald. En daarmee moeten we 't doen.
Rare situatie.. en.. zelf betaald? Dan moet hij al een serieus aantal vakantiejobkes gedaan hebben..
Smells a bit fishy.. maar 't kan natuurlijk altijd..
Comment