Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vet .
    Moet in de RR ook lukken dan, want dat ding zit bomvol E46/E39 software.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Is dit dan hetzelfde bij een E39?
      Stof je Duits af, en Google "servicemenu E39" of "geheimmenu E39", and you'll see the light.

Comment

• Mmmh!

Hier voor m'n deur staat een E34 M5 geparkeerd, ZO'N onopvallende kar dat, wanneer ik 'm aan 't bekijken was en de eigenaar aankwam, een oudere man, eerste eigenaar (), 'ie me vertelde dat 't een van de eerste keren was dat er iemand stond te kijken naar z'n kar omdat 't een M5 was.. "Personne la voit comme une BMW M, c'est ça que j'aime bien"

LEKKER!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Je kan in zowat alle BMW's de zo goed als échte snelheid aflezen, in 't geheime menu. Daar is 't ook duidelijk te zien dat de auto écht wel weet hoe snel je écht rijdt, en dat de snelheidsmeter dus een ingeprogrammeerde afwijking vertoont, die zelfs niet eens lineair is (grotere procentuele afwijking bij lagere snelheid b.v.). Ik heb hier al ergens 'n videootje geplaatst hoe je bij 'n E46 dat geheim menu raadpleegt. Effe zoeken.
          Aangezien MINI ook grotendeels dezelfde computers gebruikt, moet dat ook mogelijk zijn bij een Cooper S bvb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Aangezien MINI ook grotendeels dezelfde computers gebruikt, moet dat ook mogelijk zijn bij een Cooper S bvb?
            Geen idee, maar da's best mogelijk. Vraag 't 'es na op specifieke MINI-fora, daar moet je zeker 't antwoord vinden.

Comment

Stof je Duits af, en Google "servicemenu E39" of "geheimmenu E39", and you'll see the light.
              En wat kan je dan allemaal doen?
              TV laten spelen tijdens het rijden?

Comment

• dat kan gechipt worden ja.

Maar als je dat zelf kunt doen is dat wel vet.

RRD, ge hebt werk jong

Comment

• Tuurlijk kun je dat zelf doen, bij Benz gaat dat ook.
                  Pas toch maar op met die geheime menu's allemaal, ik spreek uit ervaring

Comment

Je kan in zowat alle BMW's de zo goed als échte snelheid aflezen, in 't geheime menu. Daar is 't ook duidelijk te zien dat de auto écht wel weet hoe snel je écht rijdt, en dat de snelheidsmeter dus een ingeprogrammeerde afwijking vertoont, die zelfs niet eens lineair is (grotere procentuele afwijking bij lagere snelheid b.v.). Ik heb hier al ergens 'n videootje geplaatst hoe je bij 'n E46 dat geheim menu raadpleegt. Effe zoeken.
                    Ik heb het al eens gedaan in onze 120d, maar het is een beetje omslachtig omdat je telkens je de auto stillegt, dat menu weer moet raadplegen.

Comment

• Voor mensen met een E81/E82/E87/E88/E90/E91/E92/E93/E46 die dit eens willen proberen: http://www.mt-video.de.vu/ > tipps/tricks (is wel auf Deutsch)

Matthi, misschien is de bediening van jouw BC-menu ongeveer hetzelfde als bij de E46?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                          HJ Stück?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            HJ Stück?
                            Manfred Winkelhock. Maakte een flinke schuiver op de Nordschleife. staat op youtube is het opzoeken waard

Comment

(de RS4 4,2-liter V8 is een langeslagmotor (begrijpe wie begrijpen kan & dat belooft niet veel goeds bij hogere kilometeraantallen)
                              het heeft niet direct met m's te zien
                              maar waarom zou een lang-slagmotor geen hogere kilomteraantallen aankunnen ?

(omdat die te sportief wordt geregden naar z'n karakter mss ?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Mmmh!

Hier voor m'n deur staat een E34 M5 geparkeerd, ZO'N onopvallende kar dat, wanneer ik 'm aan 't bekijken was en de eigenaar aankwam, een oudere man, eerste eigenaar (), 'ie me vertelde dat 't een van de eerste keren was dat er iemand stond te kijken naar z'n kar omdat 't een M5 was.. "Personne la voit comme une BMW M, c'est ça que j'aime bien"

LEKKER!
                                Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad...

Ik cruise rustig door een woonwijk en zie een E34 staan met turbine velgen (maar zonder turbine) en ik denk: ah leuk die velgen er zo onder...
                                Bij het passeren merk ik nog geperforeerde schijven op zowel vooraan als achteraan. Nog leuker dacht ik

...

Ik bol verder en dan ineens

M5 velgen, geperforeerde schijven....zou het...?
                                Ik rij terug en bekijk de kar beter: jawel, M5
                                Zelfs een stoffen interieurtje, dan valt het nog minder op.
                                En dan nog duitse platen erop...heerlijk gewoon.

Je ziet het écht niet dat het een M5 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Ja das mogelijk, mijn broer heeft het me eens getoont.
                                  GeeTeeThree weet hier wel meer van PM hem anders eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                    Ja das mogelijk, mijn broer heeft het me eens getoont.
                                    GeeTeeThree weet hier wel meer van PM hem anders eens
                                    Hij heeft een Mark I zeker?

Comment

• Kan iemand dit vertalen.

1. Zündung auf Stufe 1

2. Den Rückstellknopf für die Tageskilometer (linker Knopf) ca. 5s lang drücken.
                                      Man kommt ins Menu 1.

3. Rückstellknopf solange drücken bis man im Menu 19 ist.

4. Wenn die Anzeige auf L_oFF ist, die linke Taste drücken und anschließend sind die Menüs freigeschaltet.

5. Danach springt man automatisch ins Menu 0.
                                      Nun kann man mit der Tageskilometerrückstelltaste durch die Menüs 1-21 durchnavigieren.
                                      Bleibt man einen Moment bei einem Menü > 2s. stehen, wird das Menü ausgewählt.

6. Um ein Untermenü wieder zu verlassen, muss man den Rückstellknopf ca. 2s drücken

Comment

• Sorry, ik kan geen Duits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                          Kan iemand dit vertalen.
                                          Sleutel in stand 1
                                          Resetknop van dagteller 5s indrukken en je komt in menu 1 terecht
                                          dan zo lang op resetknop drukken tot je in menu 19 komt
                                          Wanneer er L_off staat (ofzo) dan op linker knop drukken en zo worden de menu's vrijgegeven
                                          Dan springt men automatisch in menu 0 en kun je met resetknop door menu's 1-21 navigeren. Als je langer dan 2s op een menu blijft staan dan wordt dat menu gekozen.
                                          Om terug te keren resetknop 2s indrukken

Zoiets, denk ik

Ik raad je het wel af

Comment

Working...
                                          X