Knappe achterbumper!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenManfred Winkelhock. Maakte een flinke schuiver op de Nordschleife. staat op youtube is het opzoeken waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vermoed dat je vraag eigenlijk slaat op de reden waarom een langeslagmotor niet zo makkelijk hoge toerentallen aankan als een korteslagmotor. Want de vraag die jij nu stelt is een beetje simpel, daar kent iedereen het antwoord op.
een lange slagmotor voorspelt niet veel goeds bij hoge kilometeraantallen zag ik je in het vergelijk tss de m3 en rs4 typen
ik zie niet in waarom dat zo zou zijn
waarom ze niet graag hoog draaien is simpel en wel duidelijk
of ik moet ergens iets hebben gemist
Comment
-
Waarom niet?
Pk's worden doorgaans gebruikt, niet iedereen koopt een auto om daarna 50% van de paarden nooit aan te spreken. En RS4-kopers zijn niet minder plomp met hun rechtervoet dan M3-kopers. En als 't volle vermogen van de RS4 wil, moet je toeren doen.
't Slaat nergens op, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet slaat idd nergens op, ik heb net de specs gaan zoeken
die rs4 zijn vermogen ligt bij 7800 o/min
das tegennatuurlijk
Hoe hoger de toeren, hoe hoger het vermogen he...
Comment
-
Mja, S54 is gewoon top.
Als iemand een hoogtoerige 6-in-lijn wilt maken van rond de 3 liter zal ie toch héél goed uit de hoek moeten komen om die S54 te verslaan.
Als dat al mogelijk is.
De énigen die ik daartoe in staat zie is Honda, maar die hebben geen wagens om 6-cil in te leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMja, S54 is gewoon top.
Als iemand een hoogtoerige 6-in-lijn wilt maken van rond de 3 liter zal ie toch héél goed uit de hoek moeten komen om die S54 te verslaan.
Als dat al mogelijk is.
De énigen die ik daartoe in staat zie is Honda, maar die hebben geen wagens om 6-cil in te leggen
RB28Z2
Comment
-
Kar van een kennis van me
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen langeslagmotor tegen zijn aard in hoge toeren willen laten doen
vind ik tegennatuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat zal wel niet tegen zijn aard in zijn.
F = m.a he.
Dus als je lange slag hebt, moet je gewoon zorgen dat je lichtere onderdelen hebt en ie maakt evengraag toeren
Een RS-motor, of een M-motor, daar mag je toch van uitgaan dat die ongeveer het summum van (betaalbare) techniek huisvesten, ook wat gewicht van de bewegende delen betreft.
Comment
Comment