Zoooooooo veeettt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenVerbruik valt al bij al goed mee
Onbegrensde top:
Mijn vader heeft al een beetje meer dan 300 op teller gehad. ( In Duitsland op de Autobahn. )
Comfort:
Het comfort op zich is goed niettegenstaande hij Eibach verlagingsveren heeft.
Betrouwbaarheid...
In het begin dat ik de wagen had, waren er toch wel wat problemen ondervonden, maar nu doet ze al 4 maanden goed haar werk.
10-11 liter? dat is echt gelijk een bompa gereden dan, zo'n cijfers komen er bij mij nooit op, daarvoor koop je geen ///M...
IMO als je fatsoenlijk met een M5 wilt rijden zit je minstens aan de 16-17liter met gemiddelde stad/autosnelweg.
Ik rijd altijd zo'n 15l, wel zelden autostrade...
Comfort op zo'n M5 is origineel wel goed denk ik, mss zelfs iets te goed.
Betrouwbaarheid: ik persoonlijk zou een ouder type zeker bij een BMW dealer kopen, is nog niks zeker maar toch zekerder dan bij particulier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten10-11 liter? dat is echt gelijk een bompa gereden dan, zo'n cijfers komen er bij mij nooit op, daarvoor koop je geen ///M...
IMO als je fatsoenlijk met een M5 wilt rijden zit je minstens aan de 16-17liter met gemiddelde stad/autosnelweg.
Betrouwbaarheid: ik persoonlijk zou een ouder type zeker bij een BMW dealer kopen, is nog niks zeker maar toch zekerder dan bij particulier...
Ken je de omstandigheden? Neen? Dus zwijg dan... Het gebruik van een auto al dan niet goedkeuren aan de hand van z'n verbruik, goed zo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMet een top van 299 denk ik niet dat dat als een bompa gereden is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten10-11 liter? dat is echt gelijk een bompa gereden dan, zo'n cijfers komen er bij mij nooit op, daarvoor koop je geen ///M...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKen je de omstandigheden? Neen? Dus zwijg dan... Het gebruik van een auto al dan niet goedkeuren aan de hand van z'n verbruik, goed zo!
Mag je al eens met een M5 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
Mag je al eens met een M5 rijden
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichtenen ik had het over het gemiddelde van een hele tankOorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenEn ik bedoelde ook als LL met zo'n wagen zou rijden dat zo'n cijfers nooit op de BC zullen komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenOp dat moment reed Simoni met de wagen. We reden met een bende. En sorry als je het niet verantwoord vind dat wij aan reglementaire snelheden rijden in België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk herhaal, als je niets van de omstandigheden kent, moet je ook geen commentaar geven, en dat geldt niet alleen voor u en in dit geval.
LL zal niet altijd rustig rijden, waarschijnlijk niet, maar je kan een uur op de veldbaantjes gaan raggen, en dat verbruik hier posten. Daar is ie nul komma nul mee, het is geen indicatie voor zijn rijgedrag, zijn omgeving of nog zoveel meer. Met een constant gemiddelde kun je vergelijken. Of een verbruik over een gelijk stuk weg met dezelfde chauffeur...
Maar geef toe, de gemiddelde man met de 320i komt vlotjes boven de 10liter bij normaal gebruik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenMaakt mij niet uit, wat ik niet verantwoord vind is als jij er mee rijdt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenOk dan. Ik denk dat ik die boodschap al meer dan genoeg heb mogen horen.
Veel respect om met een M5 je OVERAL aan de limiet te kunnen houden, zo zijn er geen twee denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Zoooooooo veeettt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenLeftlane, hoe zou jij je 335d nemen ?
I'm so interested in that 'icon' !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenCorrect!
Maar geef toe, de gemiddelde man met de 320i komt vlotjes boven de 10liter bij normaal gebruik...
Als je met een benzinemotor traag optrekt verbruik je meer.
Comment
Comment