Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIs zo'n "opgedreven" diesel wel ideaal om langdurig zwaar belast te worden?
Hoeveel toeren draait zo'n ding aan 250?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKofferklep niet.
CS was gewoon een meer sportief onderstel.
Dacht het CSL onderstel, maar ben niet zeker.
Uiterlijk was moeilijk te onderscheiden van een gewone, tenzij de optionele CS spoiler.
Velgen waren inderdaad ook anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen 3-liter kan dat wel aan hoor.
Anders zou BMW hem zo niet hebben uitgebracht.
Maar ik zou ze niet laten chippen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaarom koop je dan diesel?
Hoewel LL wel overtuigende argumenten heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenCS is een gewone M3 idd, maar met dingen die hem iets meer circuit gericht maken, iets tussen een gewone en een CSL in dus
Competitie pakket hield in;
- directere stuurinrichting
- aangepaste ophanging
- CSL remmen
- M-track mode ( verlegt de tussenkomst van het DSC )
- Alcantara stuur / alcantara handremgreep / (in geval van SMGII was ook de versnellingspook met alcantara bekleed)
- CSL velgen ( vooraan zijn de CS velgen wel .5' smaller )
En daarboven waren een alumium interieur afwerking, Interlagosblauwe koetswerkkleur ,en een kofferspoilertje optioneel (géén CSL kofferklep!)
't Was deze spoiler ;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs dat niet de spoiler van de 330Ci Clubsport? Of is dat van hetzelfde laken een spoiler?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenawel ja, die kar op de foto is toch een 330Ci clubsport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAwel ja! Dus geen M3 CS, dus vraag ik of dat beiden dezelfde spoiler delen!
Comment
-
Ja, zelfde spoiler als zo'n Clubsport.
Vind geen foto's van M3's met competitie pakket + spoiler.
Hier rijdt wel zo eentje rond...afschuwelijk, die lijn leent zich er niet toe zo'n spoiler te plaatsen.
En de CSL kofferklep vind ik te agressief ogen op een gewone M3, proporties kloppen nietmeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKofferklep niet.
CS was gewoon een meer sportief onderstel.
Dacht het CSL onderstel, maar ben niet zeker.
Uiterlijk was moeilijk te onderscheiden van een gewone, tenzij de optionele CS spoiler.
Velgen waren inderdaad ook anders
Best M3 ever volgens Edmunds.
Edit: te laat
Comment
-
voor foto's CS:
check http://www.soete.com/cars/m3cs-evo8/index.html
(stond toen wel een OEM CSL kofferspoiler op, CS is normaal zonder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenvoor foto's CS:
check http://www.soete.com/cars/m3cs-evo8/index.html
(stond toen wel een OEM CSL kofferspoiler op, CS is normaal zonder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJij niet alleen...
En wat zeggen die MPSC's bij een weertje als dit?
geen MPSC's gezien
Er langen P Corsa's onder... maar die heb ik er na twee uur onderuit gezwierd
Reden voor geen meter ('t was toen wel -4°C), veel te hard, bokken, hobbelen, echt niet goed, niks hitte in te krijgen.
Liggen nu PS2's onder, veel beter in deze winterse omstandigheden...
Begrijp niet dat er mensen op de baan in de winter met semi's willen rondrijden
Comment
Comment