Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenik denk dat ze op dat punt zeer dicht bij elkaar liggen, heb nog nooit met een van de 2 wagens gereden dus kan het niet zeggen.
Wat niet wil zeggen dat een benz slecht rijdt, maar hij hangt wat meer in de bochten, z'n stuur is wat gevoellozer. Die kar was zo ontworpen en gaat daar perfect mee overweg, maar hij gaat dus nooit het directe gevoel van een E30 met M-ophanging geven.
Ik heb trouwens ook nog niet met een EVOI(I) gereden, maar wel al enkele foto's gezien waarbij hij een veeruitslag vertoonde waarop een moderne SUV jaloers zou zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenEr van uitgaande dat een M3 de strakheid van een 'is' heeft, maar dan nog een graadje erger, is er toch nog een vrij grote kloof tussen de 2.
Wat niet wil zeggen dat een benz slecht rijdt, maar hij hangt wat meer in de bochten, z'n stuur is wat gevoellozer. Die kar was zo ontworpen en gaat daar perfect mee overweg, maar hij gaat dus nooit het directe gevoel van een E30 met M-ophanging geven.
Ik heb trouwens ook nog niet met een EVOI(I) gereden, maar wel al enkele foto's gezien waarbij hij een veeruitslag vertoonde waarop een moderne SUV jaloers zou zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenok, das een opdoffer, maar ik zou het ding koesteren dus het zou me geen moer schelen, net zoals bij de ZM
Hij gaat zowiezo straffer zijn dan mijn 190 met z'n hydro ophanging, een EVOII heeft een dikkere stabistang. En als je je er echt aan stoort kan je nog andere dempers steken. Dat mag nog net zonder z'n OEM-integriteit volledig te verneuken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenEn als je je er echt aan stoort kan je nog andere dempers steken. Dat mag nog net zonder z'n OEM-integriteit volledig te verneuken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenOphanging aanpassen is vetgeil, niemand ziet het, maar je hebt toch een hardere, scherpere wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Let op de woordspeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
Zalige fotolocatie ook!