Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ah, dus niet voor het rijgevoel ofzo
    ik denk dat ze op dat punt zeer dicht bij elkaar liggen, heb nog nooit met een van de 2 wagens gereden dus kan het niet zeggen.

Comment

• en de rode heeft een klapdak, ik haat klapdaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        ik denk dat ze op dat punt zeer dicht bij elkaar liggen, heb nog nooit met een van de 2 wagens gereden dus kan het niet zeggen.
        Er van uitgaande dat een M3 de strakheid van een 'is' heeft, maar dan nog een graadje erger, is er toch nog een vrij grote kloof tussen de 2.

Wat niet wil zeggen dat een benz slecht rijdt, maar hij hangt wat meer in de bochten, z'n stuur is wat gevoellozer. Die kar was zo ontworpen en gaat daar perfect mee overweg, maar hij gaat dus nooit het directe gevoel van een E30 met M-ophanging geven.

Ik heb trouwens ook nog niet met een EVOI(I) gereden, maar wel al enkele foto's gezien waarbij hij een veeruitslag vertoonde waarop een moderne SUV jaloers zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          Er van uitgaande dat een M3 de strakheid van een 'is' heeft, maar dan nog een graadje erger, is er toch nog een vrij grote kloof tussen de 2.

Wat niet wil zeggen dat een benz slecht rijdt, maar hij hangt wat meer in de bochten, z'n stuur is wat gevoellozer. Die kar was zo ontworpen en gaat daar perfect mee overweg, maar hij gaat dus nooit het directe gevoel van een E30 met M-ophanging geven.

Ik heb trouwens ook nog niet met een EVOI(I) gereden, maar wel al enkele foto's gezien waarbij hij een veeruitslag vertoonde waarop een moderne SUV jaloers zou zijn
          ok, das een opdoffer, maar ik zou het ding koesteren dus het zou me geen moer schelen, net zoals bij de ZM

Comment

ok, das een opdoffer, maar ik zou het ding koesteren dus het zou me geen moer schelen, net zoals bij de ZM
            inderdaad, ik zou me er niet druk om maken...

Hij gaat zowiezo straffer zijn dan mijn 190 met z'n hydro ophanging, een EVOII heeft een dikkere stabistang. En als je je er echt aan stoort kan je nog andere dempers steken. Dat mag nog net zonder z'n OEM-integriteit volledig te verneuken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              En als je je er echt aan stoort kan je nog andere dempers steken. Dat mag nog net zonder z'n OEM-integriteit volledig te verneuken
              Ophanging aanpassen is vetgeil, niemand ziet het, maar je hebt toch een hardere, scherpere wagen

Comment

Ophanging aanpassen is vetgeil, niemand ziet het, maar je hebt toch een hardere, scherpere wagen

Die kar is gewoon helemaal vetgeil.

Comment

• Ik zie een roadtrip naar de Isle of man anders wel zitten, haal Emmy maar buiten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Dat van mij van Luzern past vooral goed bij de RS2, met dat blauw in het logo

Hier zie je alle mogelijke wapenschilden

Liefst van al heb ik 1 van URI (UR - XXXX) en dan een urquattro
                    Dat van Schaffhausen is wel klote als je met een Ferrari rijdt.

Let op de woordspeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      je kan een auto veel vergeven omdat hij zo exclusief is of zo goed presteert maar die mercedes is echt zoooooooooooooo lelijk over de top, zie dat daar nu staan met die strijkplank en die auto 5 bodykit, die e30 daar tegenover straalt gewoon ingehouden kracht en elegantie uit , alles IMO natuurlijk
                      Last edited by ; 12/01/2008, 13:32.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

In één woord: SCHITTEREND

Comment

• Prachtige foto's.

Comment

• Comment

• Zijn die er niet in hogere resolutie?!

Comment

• Die is AF

Comment

• Dat interlagos blauw is zo een verschrikkelijke kleur he.

Op sommige foto's ziet dat er zoooo goed uit, en als je het dan in het echt of op andere foto's ziet is het de meest saaie kleur blauw...

Hier bijvoorbeeld:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

Heel knappe kar, ook al vind ik een e46 soms iets te rond om een cabrio te zijn...

Zalige fotolocatie ook!

Comment

• De perfecte M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          ik kijk 5 min. naar die foto en zie dan dat er precies nog zo'n boerenkar naast die goddelijke E30 staat

Comment

Working...
                                          X