Geef bij dan toch maar die boerenkar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Goh, ik zou serieus twijfelen denk ik
Ik denk dat de M3 nét dat ietsjes beter rijdt.
Wel is het volgens mij een feit dat op die moment de M3 en zijn cocurrent bij Benz het dichts bij elkaar hebben aangeleund dan dat ze ooit later gedaan hebben. De C63 vs E90 M3 gaat dicht komen, maar de EvoII vs. SportEvo overtreffen denk ik niet dat dat gaat lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenM3 for sure
Die achterspoiler alleen al bij die Benz, precies dat ie elk moment gaat opstijgen hoewel het daar niet voor dient...
Die werkt dus wel degelijk he
Bij BMW wilden ze dat eerst niet geloven 'Als dat werk verbouwen wij onze windtunnel'
Paar weken later zijn ze beginnen met verbouwen...
Of het Estetisch even goed geslaagd is vrees ik voor, maar aerodynamisch heeft het evenveel nut als een spoiler achterop een F1-bolide
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenje kan een auto veel vergeven omdat hij zo exclusief is of zo goed presteert maar die mercedes is echt zoooooooooooooo lelijk over de top, zie dat daar nu staan met die strijkplank en die auto 5 bodykit, die e30 daar tegenover straalt gewoon ingehouden kracht en elegantie uit , alles IMO natuurlijk
die mannen die die rooie gemaakt hebben, hebben wel hun windtunnel opnieuw ontwikkeld... DOOR die strijkplank op die jonniebak.
edit: godverdomme klotecarlito.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk voel me genoodzaakt om die spoiler te verdedigen.
Die werkt dus wel degelijk he
Bij BMW wilden ze dat eerst niet geloven 'Als dat werk verbouwen wij onze windtunnel'
Paar weken later zijn ze beginnen met verbouwen...
Of het Estetisch even goed geslaagd is vrees ik voor, maar aerodynamisch heeft het evenveel nut als een spoiler achterop een F1-bolide
Mss is dat gewoon omdat er vroeger iemand bij mij in de klas zat met een 190D en die daar een uberlelijke tjoeningspoiler had opstaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenIk geloof graag dat het werkt maar ik vind het gewoon knoerlelijk, maar het hoort bij de wagen dat wel...
Mss is dat gewoon omdat er vroeger iemand bij mij in de klas zat met een 190D en die daar een uberlelijke tjoeningspoiler had opstaan
Maar dat was ook niet de bedoeling.
En met die laatste zin vraag je er gewoon om he
De eigenaar van deze wagen zat bij mij in de klas:
U zei?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenvoorbumper is bijzonder geslaagd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenNEEEEEEEE, dat kan niet waar zijn, zo'n mannen verdienen echt een pak rammel...
Als het toch enigszins een troost mag zijn:
Die wagen is puur gekocht voor de 328i motor met 325i inlaatcollector.
Naast deze (die ondertussen gesloopt is) heeft ie nog een E36 325i, 323ti en 318tds compact
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij was begonnen he
Als het toch enigszins een troost mag zijn:
Die wagen is puur gekocht voor de 328i motor met 325i inlaatcollector.
Naast deze (die ondertussen gesloopt is) heeft ie nog een E36 325i, 323ti en 318tds compact
Ik zoek ook een foto van de Benz
Comment
-
Ik hoop dat gelukt is, dees is em dus, lacheeeeuhBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenkerel. is wel ne Fugitive hé.
van de bovenste plank!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenIk hoop dat gelukt is, dees is em dus, lacheeeeuh
Best wel belachelijk ja.
Hier een BMW die zich heeft laten inspireren door die Benz-spoiler
Toch wel prachtig he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNja, schoonheidsprijzen zal ie er inderdaad niet mee winnen.
Maar dat was ook niet de bedoeling.
En met die laatste zin vraag je er gewoon om he
De eigenaar van deze wagen zat bij mij in de klas:
U zei?
n/o... kon het niet laten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZegt veel over 't niveau in je klas!
n/o... kon het niet laten!
BMW he
Comment
Comment