Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZegt veel over 't niveau in je klas!
n/o... kon het niet laten!
Blijkbaar wel, aangezien 'ie dat onding enkel koopt voor de 328i motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBlijkbaar wel, aangezien 'ie dat onding enkel koopt voor de 328i motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenDie kar ken ik ik kan men lach niet inhouden als ik dat zie rijden, maar hij heeft wel veeel downforce nu he!
Maar ik zal stoppen met foto's van verneukte BMW's te posten.
100m voorbij de brug tss Retie en Oud-Turnhout aan u rechterkant zit trouwens een kerel die een E36 Cabrio rijdt met CSL-style kofferklep en Porsche 996-style sportuitlaten
Als je zin hebt kan je daar ook altijd een praatje mee gaan maken he
Tis wel aan de kant van Oud-Turnhout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBlijkbaar wel, aangezien 'ie dat onding enkel koopt voor de 328i motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTroost u, ie heeft nooit bij u in de klas gezeten hoor
is inderdaad een hele troost!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs in Geel getrokken die foto.
Maar ik zal stoppen met foto's van verneukte BMW's te posten.
100m voorbij de brug tss Retie en Oud-Turnhout aan u rechterkant zit trouwens een kerel die een E36 Cabrio rijdt met CSL-style kofferklep en Porsche 996-style sportuitlaten
Als je zin hebt kan je daar ook altijd een praatje mee gaan maken he
Tis wel aan de kant van Oud-Turnhout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtendie mannen die die rooie gemaakt hebben, hebben wel hun windtunnel opnieuw ontwikkeld... DOOR die strijkplank op die jonniebak.
edit: godverdomme klotecarlito.
niks tegen mercedes voor de rest hoor, een EVO 1 vind ik zalig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
niks tegen mercedes voor de rest hoor, een EVO 1 vind ik zalig
EVOI is een 2.5-16 met vooral een andere bodykit, andere wielen, en gelimiteerde productie.
EVO II is op geen manier te vergelijken met een EVOI. Het verschil tussen de twee is extreem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNja, schoonheidsprijzen zal ie er inderdaad niet mee winnen.
Maar dat was ook niet de bedoeling.
En met die laatste zin vraag je er gewoon om he
De eigenaar van deze wagen zat bij mij in de klas:
U zei?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZegt veel over 't niveau in je klas!
n/o... kon het niet laten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenIdd, een 2.8 met inlaatcollector van een M50B25 geeft toch een slordige 230pk, Carlo, als GIP ombouw van een 320i?
Kan je dat inlaatspruitstuk niet op de 320 forceren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKan je dat inlaatspruitstuk niet op de 320 forceren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenIdd, een 2.8 met inlaatcollector van een M50B25 geeft toch een slordige 230pk, Carlo, als GIP ombouw van een 320i?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtendamn prachtkar! Bimmerboard allert!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichtenverbaast ùe dat ik in deze toestand nog kn replyen
Comment
Comment