Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
al moet je het geen 5 keer na elkaar kijken want dan wordt je gek
vette driftplaats ook
Comment
-
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Bmw E34 M5 Touring
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Bmw E34 M5 Touring
ik zet dit als doel voor zomer 2009... moet lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendik he
ik zet dit als doel voor zomer 2009... moet lukken
Tegen dan ook eens een doel zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat interlagos blauw is zo een verschrikkelijke kleur he.
Op sommige foto's ziet dat er zoooo goed uit, en als je het dan in het echt of op andere foto's ziet is het de meest saaie kleur blauw...
Interlagos heeft fel last van 't probleem waar ook mijn ex-Mysticblauw een beetje last van had (maar dan enkel wat felle zon betreft): 't verliest z'n pracht bij teveel licht.
Interlagosblauw vind ik ook enkel mooi in 't donker of bij schemerlicht, onder spots op 'n salon of in de zon buiten vind ik het te flets worden, te licht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGoh, ik zou serieus twijfelen denk ik
Ik denk dat de M3 nét dat ietsjes beter rijdt.
Wel is het volgens mij een feit dat op die moment de M3 en zijn cocurrent bij Benz het dichts bij elkaar hebben aangeleund dan dat ze ooit later gedaan hebben. De C63 vs E90 M3 gaat dicht komen, maar de EvoII vs. SportEvo overtreffen denk ik niet dat dat gaat lukken
En geef mij maar metééén (eerst) de Benz, die is in propere staat zoveel zeldzamer en waardevoller, vandaag. Dus als je die al hebt zit je safe. En dan kan je rustig uitkijken naar 'n propere M3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAgreed!Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue.
Maak dat mee.
Over BMW dan nog
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Bmw E34 M5 Touring
Dit of een B10 biturbo, ik zou het niet weten.
e34
Comment
Comment