Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat interlagos blauw is zo een verschrikkelijke kleur he.
Op sommige foto's ziet dat er zoooo goed uit, en als je het dan in het echt of op andere foto's ziet is het de meest saaie kleur blauw...
Agreed!
Interlagos heeft fel last van 't probleem waar ook mijn ex-Mysticblauw een beetje last van had (maar dan enkel wat felle zon betreft): 't verliest z'n pracht bij teveel licht.
Interlagosblauw vind ik ook enkel mooi in 't donker of bij schemerlicht, onder spots op 'n salon of in de zon buiten vind ik het te flets worden, te licht.
Wel is het volgens mij een feit dat op die moment de M3 en zijn cocurrent bij Benz het dichts bij elkaar hebben aangeleund dan dat ze ooit later gedaan hebben. De C63 vs E90 M3 gaat dicht komen, maar de EvoII vs. SportEvo overtreffen denk ik niet dat dat gaat lukken
True.
En geef mij maar metééén (eerst) de Benz, die is in propere staat zoveel zeldzamer en waardevoller, vandaag. Dus als je die al hebt zit je safe. En dan kan je rustig uitkijken naar 'n propere M3.
ik weet niet hoe het komt, maar ik vind die modellen tijdloos, iets wat ze op de dag van vandaag niet meer maken door de tjoeningattributen op hun wagens (angeleyes, ledbalken, ... tis net I Robot )
Comment