Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Jij bent kleiner dan 3 M3's ???

Zalige wagen
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik zie een E46 Coupé wel zitten Wel met de 19'' velgen.

Comment

Je snapt wel waar ik heen wil, en wat jij hier aanhaalt, is niet wat ik bedoelde. Immers, waar ga jij foto's posten van bv. een Beetle (ik bedoelde de OUDE, de nieuwe is immers maar een modekar voor madammen)? In het VW-lovers-topic idd. Voorheen werd er over de E30 M3 ook geen appart topic geopend. Nu, als jij weer tegenstrijdig wil doen ...

Edit:
        Golf slaat ook wel op wat meer dan dan enkel de Golf V. Bij deze mag Turboman een topic openen onder algemeen met als titel "I love Golf", en iedereen mag dan foto's posten van elke Golf.
        Je snapt zelf ook wel dat er nog moeilijk een lijn zal te trekken vallen. Immers, als je voor één model een eigen topic toestaat omdat het een legende betreft, dan kan je een topic openen over nog véle tientallen modellen die verschillende generaties tellen. Moeten ze zelfs wel verschillende generaties tellen?
        Last edited by Beta; 27/02/2006, 10:51.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Vind het ook práchtige wagens ! Maat van me heeft zelf een M3 SMG II cabrio, en zou héél graag een kleine M-collectie aanleggen
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

waarom doe je zo moeilijk?stoort het je dat we hier wa foto"s posten enzo... van M3's?

Comment

Later zou'k me misschien ook nog zoweentje durven aanschaffen, maarja, ik heb altijd schrik dat je eentje koopt die helemaal is op gereden. 't Merendeel van de E30 M3's die je tegenkomt zijn 18 jaar en ouder ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                waarom doe je zo moeilijk?stoort het je dat we hier wa foto"s posten enzo... van M3's?

Helemaal niet. Ik hou zelf ook nogal van de M3, maar als iedereen dergelijke topics gaat beginnen openen, dan wordt de boel zo onoverzichtelijk als wat.
                Zal ik even een nieuw topic openen over de Mégane en zijn voorlopers (R19 en zo)? Niet dat ik daar zo'n grote fan van ben, maar je snapt wel waar ik heen wil.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Comment

Een E30 is top, maar dan wel volledig origineel dat tot in de puntjes verzorgd is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Helemaal niet. Ik hou zelf ook nogal van de M3, maar als iedereen dergelijke topics gaat beginnen openen, dan wordt de boel zo onoverzichtelijk als wat.
                      Zal ik even een nieuw topic openen over de Mégane en zijn voorlopers (R19 en zo)? Niet dat ik daar zo'n grote fan van ben, maar je snapt wel waar ik heen wil.
                      ik ben ook van dezelfde mening; ik heb niets tegen dit topic ofzo maar als iedereen dit voor zijn/haar favoriete wagen begint te doen...

Comment

Helemaal fan van de M3, alle generaties

Is er van de E30 ook een cabrioversie??
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

een opgelapte M3.Er is 2keer een zwaar accident meegebeurd maar nog altijd ziet die er prachtig uit

Die hardtop verpest volledig de lijn van die M3 vind ik

Ik reken mezelf ook wel tot de M3-lovers
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                            Helemaal fan van de M3, alle generaties

Is er van de E30 ook een cabrioversie??
                            Heb het opgezocht en hij bestaat idd.

Ik heb er zaterdag eentje gezien

1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                              Die hardtop verpest volledig de lijn van die M3 vind ik

Ik reken mezelf ook wel tot de M3-lovers
                              Zo een cabrio met hardtop is mooier dan een coupe vind ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                Een E30 is top, maar dan wel volledig origineel dat tot in de puntjes verzorgd is!
                                ik deel je mening ik en mijn vader zijn er ook verzot op, we zoeken enkel naar de op en top originele...geen tuning-dingen enzo pas op dat kan ook knap zijn. onlangs stond er nog een volledig originele te koop (weet wel niet meer waar ) voor een 8000 euro. hij was uit '89...mijn vader zat al te
                                1978 BMW E21 323i
                                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

wie maakt het topic "I <3 M5's"??!!

Comment

slik, die E30 foto's!!!! Prachtig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Zo een cabrio met hardtop is mooier dan een coupe vind ik...
                                      dat vind ik ook.

Comment

Goeie vriend van mij heeft een E36 M3, de 286 pk versie. Toch geen normale auto met een mooie grom. Daardoor toch ook wel een beetje M lover geworden...

Meer foto's hier: http://www.grabx-art.be/rbm/cars/M3/M3.html
                                        'k Zal later wel eens filmpjes uploaden

Comment

dat vind ik ook.
                                          Een cabrio is voor mij een cruisemachine, zo een Amerikaanse Cadillac ofzo, door de woestijnen rijdend enzo ...

Een M3 is een racemachien, ik kan die twee niet combineren ... het is zoals een diesel M3, iets klopt niet ...

En zo een stoffen dak, dat ziet er echt niet uit, vind ik ... verstoort alle lijnen, ze zouden geen M3 cabrio mogen maken, vind ik ...

Comment

Working...
                                          X