Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je snapt wel waar ik heen wil, en wat jij hier aanhaalt, is niet wat ik bedoelde. Immers, waar ga jij foto's posten van bv. een Beetle (ik bedoelde de OUDE, de nieuwe is immers maar een modekar voor madammen)? In het VW-lovers-topic idd. Voorheen werd er over de E30 M3 ook geen appart topic geopend. Nu, als jij weer tegenstrijdig wil doen ...
Later zou'k me misschien ook nog zoweentje durven aanschaffen, maarja, ik heb altijd schrik dat je eentje koopt die helemaal is op gereden. 't Merendeel van de E30 M3's die je tegenkomt zijn 18 jaar en ouder ...
Een E30 is top, maar dan wel volledig origineel dat tot in de puntjes verzorgd is!
ik deel je mening ik en mijn vader zijn er ook verzot op, we zoeken enkel naar de op en top originele...geen tuning-dingen enzo pas op dat kan ook knap zijn. onlangs stond er nog een volledig originele te koop (weet wel niet meer waar ) voor een 8000 euro. hij was uit '89...mijn vader zat al te
Goeie vriend van mij heeft een E36 M3, de 286 pk versie. Toch geen normale auto met een mooie grom. Daardoor toch ook wel een beetje M lover geworden...
Comment