Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben ook grote liefhebber van de M3's en elke andere M
    Op mijn zoektocht naar een nette E36 M3 ben ik de M-coupé tegen gekomen en heb toen deze wagen gekocht.
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
      Die hardtop verpest volledig de lijn van die M3 vind ik
      Het design roept precies : hey, ik ben een cabrio, maar ik wil zo geen lelijk stoffen dak, maak mij eens vlug vlug iets dat van ver trekt op de coupe-versie ... en met navenant resultaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
        Jaja, dit is OK ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
          Oh, the memories ...

Comment

M3's zijn zalig!! Of het nu de E30, E36 of E46 is, ik vind ze allemaal hun charmes hebben.

Comment

Comment

Comment

Comment

Blijkbaar zijn er sommige die er niet goed tegen kunnen dat M3's een appart topic krijgen... Ik heb de titel nog wat algemener gemaakt en er gewoon M's van gemaakt... BMW Lovers is zulk groot topic geworden dat de M's er gewoonweg niet meer in opvallen... Wil je een topic openzwieren over Renault RS'en of 5 Turbo's...?! GO ahead ! Ik ben der niet in geïntresseerd... maar ik ben der wel zeker van dat er een enorme intresse is in M3 en M's int algemeen.

Don't shoot the messenger.

en nu genieten!

Comment

Ik zou de topic-titel dan nog een beetje meer aanpassen, want er zal zich veel volk op die "kleinerdan3" verslikken. Eer ik door had wat 't wou zeggen...

Waarom niet gewoon "BMW M lovers" ?

Betreffende het openen van een apart topic voor BMW M : zoals jullie aan m'n voorstel voor de forumherindeling hebben gezien, ben ik voor een nog véél verregaander (diepere) indeling. De helft van de topics hier zijn compléét onoverzichtelijk (en derhalve verworden tot een laat-ons-pagina-na-pagina-volleuteren topics waar geen informatieve waarde van enige betekenis meer in zit), en met de zoekfunctie die niet werkt is het hier quasi onmogelijk om info terug te vinden, zeker als die al een tikkie ouder is. Naar mijn mening beknot dat de groei (ook qua grootte, maar vooral als info-database en referentie-werkstuk) enorm. Ik kan er hoegenaamd niet bij dat er mensen zijn die zo angstvallig tégen het openen van een topic zijn van b.v. een nieuwe motorisatie van een reeds bestaat, of over de wijzigingen van een modeljaar van een bestaand model. Als het topic van het bestaande model erg klein is (max. enkele pagina's), dan zie ik ook geen nood om een nieuw topic te openen, maar als het topic (zoals quasi alle BMW- en Porsche-topics) tientallen pagina's lang zijn, moet dat toch perfect kunnen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                        Blijkbaar zijn er sommige die er niet goed tegen kunnen dat M3's een appart topic krijgen... Ik heb de titel nog wat algemener gemaakt en er gewoon M's van gemaakt... BMW Lovers is zulk groot topic geworden dat de M's er gewoonweg niet meer in opvallen... Wil je een topic openzwieren over Renault RS'en of 5 Turbo's...?! GO ahead ! Ik ben der niet in geïntresseerd... maar ik ben der wel zeker van dat er een enorme intresse is in M3 en M's int algemeen.

Don't shoot the messenger.

en nu genieten!
                        Mogen de S en RS liefhebbers dan ook een apart topic openen??

(voor mij hoeft dat niet!)

Comment

'k Zal ook even een bijdrage doen..

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carrera

AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaargh !

Te zalig gewoon !

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                  Je snapt wel waar ik heen wil, en wat jij hier aanhaalt, is niet wat ik bedoelde. Immers, waar ga jij foto's posten van bv. een Beetle (ik bedoelde de OUDE, de nieuwe is immers maar een modekar voor madammen)? In het VW-lovers-topic idd. Voorheen werd er over de E30 M3 ook geen appart topic geopend. Nu, als jij weer tegenstrijdig wil doen ...

Edit:
                                  Golf slaat ook wel op wat meer dan dan enkel de Golf V. Bij deze mag Turboman een topic openen onder algemeen met als titel "I love Golf", en iedereen mag dan foto's posten van elke Golf.
                                  Je snapt zelf ook wel dat er nog moeilijk een lijn zal te trekken vallen. Immers, als je voor één model een eigen topic toestaat omdat het een legende betreft, dan kan je een topic openen over nog véle tientallen modellen die verschillende generaties tellen. Moeten ze zelfs wel verschillende generaties tellen?
                                  Allez allez, als ge da echt wilt open dan een topic, maar zit hier niet zo te emmeren over een M topic. Vakantietijd verdraagzaamheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    Ik denk dat 50 % van het forum een M3-lover is, maar om er nu een appart topic over te openen ... Direct krijg je ook topics over wagens als de Bugatti Veyron, de Citroën DS, de VW Beetle, de VW Golf, ...
                                    Tja een moderator mag altijd meer dat een gewone forummer he!

Er zijn hier al verschillende topics met meer nut gesloten en zelfs verwijderd geweest.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Digi-Tec M3 Intecno

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X