Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je snapt wel waar ik heen wil, en wat jij hier aanhaalt, is niet wat ik bedoelde. Immers, waar ga jij foto's posten van bv. een Beetle (ik bedoelde de OUDE, de nieuwe is immers maar een modekar voor madammen)?
Excuseer. Laat die "voor madammen" dan maar weg (hoewel de wagen toch meer vrouwen dan mannen aantrekt). Dat van die modekar kan je onmogelijk ontkennen.
Excuseer. Laat die "voor madammen" dan maar weg (hoewel de wagen toch meer vrouwen dan mannen aantrekt). Dat van die modekar kan je onmogelijk ontkennen.
Mss, maar in de zomer is dit de leukste wagen om mee te cruisen.
Mijn charmes gaan naar zoveel wagens o.a. Elise, RX-8, 350z, s2000 maar de M3 csl hoort ook thuis in dit rijtje
De e30 is knap, de e36 is knap maar voor mij liefst een e46 M3 csl met de volgende kleur en eentje zonder radio :
Mijn charmes gaan naar zoveel wagens o.a. Elise, RX-8, 350z, s2000 maar de M3 csl hoort ook thuis in dit rijtje
De e30 is knap, de e36 is knap maar voor mij liefst een e46 M3 csl met de volgende kleur en eentje zonder radio :
Comment