Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyMogen de S en RS liefhebbers dan ook een apart topic openen??
(voor mij hoeft dat niet!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestDie hardtop verpest volledig de lijn van die M3 vind ik
jups, da vind ik er ook van. Trouwens wie koopt een sportkar als een M3 nu in cabrioversie? die heeft het volgens mij ni goed begrepen... de coupé is een formidabele keet ma die cabrioversies (van eender welke sportwagen) heb ik altijd al fout gevonden. goed voor madam en/of om mee uit te pakken aan een terras ma voor de rest....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderTja een moderator mag altijd meer dat een gewone forummer he!
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderEr zijn hier al verschillende topics met meer nut gesloten en zelfs verwijderd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakJe snapt wel waar ik heen wil, en wat jij hier aanhaalt, is niet wat ik bedoelde. Immers, waar ga jij foto's posten van bv. een Beetle (ik bedoelde de OUDE, de nieuwe is immers maar een modekar voor madammen)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhaenoEuh wat is jouw probleem?
Excuseer. Laat die "voor madammen" dan maar weg (hoewel de wagen toch meer vrouwen dan mannen aantrekt). Dat van die modekar kan je onmogelijk ontkennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakExcuseer. Laat die "voor madammen" dan maar weg (hoewel de wagen toch meer vrouwen dan mannen aantrekt). Dat van die modekar kan je onmogelijk ontkennen.
Nu on-topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freakMijn charmes gaan naar zoveel wagens o.a. Elise, RX-8, 350z, s2000 maar de M3 csl hoort ook thuis in dit rijtje
De e30 is knap, de e36 is knap maar voor mij liefst een e46 M3 csl met de volgende kleur en eentje zonder radio :
Nu de topicnaam is veranderd: Ik zie een MMM zeker zitten Ben er nog steeds zeer tevreden over, om me voorzichtig uit te drukken .
M groeten BmwM-optic
Comment
Comment