Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is het verschil tussen een M3 middenconsole en een M3 CSL middenconsole?
Vanaf de versnellingspook, meer naar achter toe, loopt die bij de gewone M3 op dezelfde hoogte door (zoals elke middenconsole van elke E46). Bij de CSL loopt die, zoals op de foto's te zien, naar beneden en blijft een pak platter, en bovendien is 'ie volledig in carbon.
Vanaf de versnellingspook, meer naar achter toe, loopt die bij de gewone M3 op dezelfde hoogte door (zoals elke middenconsole van elke E46). Bij de CSL loopt die, zoals op de foto's te zien, naar beneden en blijft een pak platter, en bovendien is 'ie volledig in carbon.
Allemaal wel goed en wel hier dat I love M's topic, maar ik herinner me uit het verleden dat er is een AMG lovers topic is gesloten, omdat deze zaken ook in het Mercedes lovers topic gezet konden worden. Waarom nu opeens wel van beide topics?
Allemaal wel goed en wel hier dat I love M's topic, maar ik herinner me uit het verleden dat er is een AMG lovers topic is gesloten, omdat deze zaken ook in het Mercedes lovers topic gezet konden worden. Waarom zouden al deze posts dan ook niet even goed in het BMW lovers topic kunnen, of ligt dat aan het feit dat BMW hier voor heel wat forummers net dat ietsje meer mag?
Inderdaad... indertijd mocht dat niet. Da's ondertussen ook alweer even geleden! Het forum was toen nog iets kleiner.
Feit is dat er een enorme intresse is in dit soort wagens... en dan heb ik het vooral over de M van BMW, de AMG van Mercedes en RS/S van Audi. Al de rest is minder intressevol zo blijkt...
En nu mag die gehele zever wel stoppen over waarom open en niet... Het topic is er nu, intresse is er zonder twijfel ook!
Er zal trouwens terug iets beter gewerkt worden aan de nieuwe indeling van het forum. Dat heeft het moderaille nog even links laten liggen maar is nu terug volop in bespreking.
Comment