Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door STA911
    Wat is het verschil tussen een M3 middenconsole en een M3 CSL middenconsole?
    Vanaf de versnellingspook, meer naar achter toe, loopt die bij de gewone M3 op dezelfde hoogte door (zoals elke middenconsole van elke E46). Bij de CSL loopt die, zoals op de foto's te zien, naar beneden en blijft een pak platter, en bovendien is 'ie volledig in carbon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Vanaf de versnellingspook, meer naar achter toe, loopt die bij de gewone M3 op dezelfde hoogte door (zoals elke middenconsole van elke E46). Bij de CSL loopt die, zoals op de foto's te zien, naar beneden en blijft een pak platter, en bovendien is 'ie volledig in carbon.

Okay, thanks.

Die deurpanelen, is dat ook carbon?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911
        Okay, thanks.

Die deurpanelen, is dat ook carbon?
        Het lijkt van wel, hoewel een foto dikwijls bedriegt ben ik er hier zo goed als zeker van.

Comment

Jep!

Deurpanelen en middenconsole is in carbon fiber!

Comment

Ik zal deze ook bij de M's zetten

Comment

Zalig!

Comment

Damn, die Z4 is zalig
                Voor welke races gaat ze die inzetten?

Comment

Allemaal wel goed en wel hier dat I love M's topic, maar ik herinner me uit het verleden dat er is een AMG lovers topic is gesloten, omdat deze zaken ook in het Mercedes lovers topic gezet konden worden. Waarom nu opeens wel van beide topics?
                  Last edited by ; 28/02/2006, 12:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                    Allemaal wel goed en wel hier dat I love M's topic, maar ik herinner me uit het verleden dat er is een AMG lovers topic is gesloten, omdat deze zaken ook in het Mercedes lovers topic gezet konden worden. Waarom zouden al deze posts dan ook niet even goed in het BMW lovers topic kunnen, of ligt dat aan het feit dat BMW hier voor heel wat forummers net dat ietsje meer mag?
                    Inderdaad... indertijd mocht dat niet. Da's ondertussen ook alweer even geleden! Het forum was toen nog iets kleiner.
                    Feit is dat er een enorme intresse is in dit soort wagens... en dan heb ik het vooral over de M van BMW, de AMG van Mercedes en RS/S van Audi. Al de rest is minder intressevol zo blijkt...

Dit M's-topic is onstaan toen ik hier geheel in mijn ééntje op een nacht was aant surfen op het www en kwam verschrikkelijk knappe foto's tegen van E30 M's. Aangezien ik een groot fan ben van de M3 wou ik ze niet onthouden voor het forumpubliek! maar ik wou eigenlijk ook niet dat het verloren ging in het BMW Lovers-topic... en zo ontstond het topic in kwestie! Ik was heel even vergeten door al mijn geilheid, dat er hier een hoop leden zitten die dan ook per se hun AMG-topic willen hebben enzo... mag BMW meer dan andere merken op het forum??? Als je het forum zo even doorleest moet je geen genie zijn om te kunnen uitmaken dat BMW zowat het meest geliefde merk hier is onder de meeste forummers. Het is dan ook maar al te logisch dat het 'iets' meer aandacht krijgt. Een WRX-Lovers moet je zeer zeker niet verwachten.

En nu mag die gehele zever wel stoppen over waarom open en niet... Het topic is er nu, intresse is er zonder twijfel ook!

Er zal trouwens terug iets beter gewerkt worden aan de nieuwe indeling van het forum. Dat heeft het moderaille nog even links laten liggen maar is nu terug volop in bespreking.

Comment

hier enkele M's, fotos van een paar jaar geleden

Comment

Comment

Ook eens effe mijn pc doorzocht

Comment

Comment

Comment

Wat een heerlijke Touring !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                  Wat een heerlijke Touring !
                                  Geiltjes he

Comment

Denkt alleen dat ie 2 parkeerplaatsen nodig heeft.

Comment

Tcheck amg topic voor meer geile touring pret

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                        Denkt alleen dat ie 2 parkeerplaatsen nodig heeft.

Dat kan van dat pruts CSL-drivertje ook gezegd worden! Die met zijn touring zal wss geen krassen willen zetten hebben op zijn buurman ofzo...?! een echte gentleman hé!

Comment

• Comment

Working...
                                          X