*shiver*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasWel, eerlijkgezegd dacht ik eerst dat 't gewoon plastieken skirts waren die na verloop van tijd een beetje verkleurd waren geraakt, maar bij't zien van duidelijkere foto's maakte ik me inderdaad de bedenking dat je't maar beter zo kan laten.
Comment
-
Die witte M3, is dat een echte CSL? Immers, het dak is gewoon wit.
Gewone M3 met een aantal CSL-attributen dan maar? En die uitlaat ziet er ook niet echt standaard uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie witte M3, is dat een echte CSL? Immers, het dak is gewoon wit.
Gewone M3 met een aantal CSL-attributen dan maar? En die uitlaat ziet er ook niet echt standaard uit.
Maar hij pretendeert het eigenlijk ook niet te zijn. Er staat achter aan toch gewoon M3 op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren't is volgens mij geen (echte) M3 CSL.
Maar hij pretendeert het eigenlijk ook niet te zijn. Er staat achter aan toch gewoon M3 op?
Ik kan het niet lezen, maar je kan wel gelijk hebben hoor. Ik zie niet in waarom iemand zijn carbon dak wit zou spuiten, maar je weet nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniraar die witte
er staat toch precies csl op de luchtuitlaatjes opzij, maar hij heeft precies wel de gewone sportzetels. ook staat er achteraan precies M5 op ipv M3
maar hij blijft knap
Edit: kheb de foto ook eens vergroot, en ivm met die M5 heb je idd precies gelijk.
Comment
-
Tuscani heeft gelijk, hoewel het volgens mij net zo goed M6 kan zijn. Het lijkt in elk geval niet "M3" te zijn.
Comment
Comment