Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Mijn vriendin is ondertussen ook zot van BMW, maar een M vindt ze Jonny/Ronny.

Nu is mijn vraag: "Houden of toch maar een ander?"

Comment

• Gewoon niet luisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works

Deze lijkt me nep. Alles lijkt in orde te zijn (bumpers, zetels, velgen) tot je de achterklep ziet. Standaard M3-klepje met een spoilertje.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dit zijn persfoto's, dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              oeps dacht dat ze dat toen ook al hadden
              Maarja zoals je zegt, die auto is in een autoliefhebber zijn ogen niks waard.

Greetz Jeroen
              ok die velgen zou ik ook liever anders zien maar als jij vindt dat deze auto niks waart is ben jij in mijn ogen geen autoliefhebber

Comment

• Heeft ovalen binnenspiegel en persfoto's, dus zo goed als zeker een echte!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                  Heeft ovalen binnenspiegel en persfoto's, dus zo goed als zeker een echte!

Een gewone M3 heeft ook een ovale binnenspiegel hoor
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                    ok die velgen zou ik ook liever anders zien maar als jij vindt dat deze auto niks waart is ben jij in mijn ogen geen autoliefhebber
                    als je zo een klassieker wil kopen wil een fanaat hem het liefst zo origineel mogelijk. OK niks waard is overdreven maar er zijn meer mensen die dat geld voor een originalo willen geven dan voor een gepimpte. Het ziet wel allemaal sjiek uit.
                    Jij gaat toch ook geen S50 blok in je M3 gooien en grote AP racing remklauwen? Jij geeft liever dat geld uit aan het origineel houden van je M3, dat maakt hem zo mooi
                    PS: geen zin om op 8 april naar de meet en greet te komen in Bornem. Zodat deze autoliefhebber je wagen eens kan bewonderen

Greetz Jeroen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                      Een gewone M3 heeft ook een ovale binnenspiegel hoor
                      Ah, ok, ik dacht dat hij bedoelde dat dit een nep M3 was. Blijkbaar bedoelde hij dat hij eraan twijfelde of dit een m3 csl was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        Deze lijkt me nep. Alles lijkt in orde te zijn (bumpers, zetels, velgen) tot je de achterklep ziet. Standaard M3-klepje met een spoilertje.

Das een prototype vd CSL.

(kleur klopt trouwens ook niet want dit is hier Staalgrijs ipv Zilvergrijs)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Volledig verneukte wagen, eerlijk gezegd. Z'n remmen en velgen, de witte pinkers en wat weet ik nog allemaal maken 'm in één klap een goeie 200.000 BF minder waard.

En ik vermoed ook dat 't niet meer de originele motor is, dus een vernieuwde (gereviseerd) en dan nog 'es "getuned" ook.

Dit is geen verzamelaars-object, maar een low budget scheurbak voor een pooier of dealer met kluiten.

Jammer...

Om die auto terug in origineelstaat te halen, mag je snel op € 5.000 tot € 10.000 rekenen, en dan nog zal z'n waarde nooit de € 25.000 halen. Slechte investering dus, tenzij je 't niet nauw neemt met originaliteit.
                          En toch vind ik 'm niet lelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                            Das een prototype vd CSL.

(kleur klopt trouwens ook niet want dit is hier Staalgrijs ipv Zilvergrijs)
                            Volledig correct. Officiële foto's maar niet "de echte CSL", maar 't prototype.

Comment

• Ik dacht dat het prototype geen achterbank had..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                Mijn vriendin is ondertussen ook zot van BMW, maar een M vindt ze Jonny/Ronny.

Nu is mijn vraag: "Houden of toch maar een ander?"

Ik denk dat het nog voor vele Johnnykes en Ronnykes een onbereikbaren droom is zo'n echte Mmeke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  als je zo een klassieker wil kopen wil een fanaat hem het liefst zo origineel mogelijk. OK niks waard is overdreven maar er zijn meer mensen die dat geld voor een originalo willen geven dan voor een gepimpte. Het ziet wel allemaal sjiek uit.
                                  Jij gaat toch ook geen S50 blok in je M3 gooien en grote AP racing remklauwen? Jij geeft liever dat geld uit aan het origineel houden van je M3, dat maakt hem zo mooi
                                  PS: geen zin om op 8 april naar de meet en greet te komen in Bornem. Zodat deze autoliefhebber je wagen eens kan bewonderen

Greetz Jeroen
                                  ok ik hou mn m3 volledig origineel maar eens ik besloten heb om hem niet meer te verkopen (lees: geld genoeg heb verdiend) en hem als tweede wagen gebruik kan het zijn dat ik er een trackday car van maak. Zijn wel verre toekomstideeën dus niets staat al vast.
                                  PS : Bornem is keiver voor mij, ik kom nog liever naar maasmechelen, m'n ma woont daar

toffe e30 m3 site: http://www.s14.net/forums/
                                  Last edited by ; 18/03/2006, 21:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                                    ok ik hou mn m3 volledig origineel maar eens ik besloten heb om hem niet meer te verkopen (lees: geld genoeg heb verdiend) en hem als tweede wagen gebruik kan het zijn dat ik er een trackday car van maak. Zijn wel verre toekomstideeën dus niets staat al vast.
                                    PS : Bornem is keiver voor mij, ik kom nog liever naar maasmechelen, m'n ma woont daar

toffe e30 m3 site: http://www.s14.net/forums/
                                    Als je eens tijd heb stuur je me maar eens een pm, dan spreken we eens ergens af
                                    of mss eens meekomen naar een ringmeeting zoals morgen.

Greetz Jeroen

Comment

• Deze hoort hier ook wel thuis!

http://video.google.com/videoplay?do...449989999&q=M5

gepost door gTa in 'Knappe filmkes' maar om het daar niet verloren te laten gaan post ik het hier ook even.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                        Deze hoort hier ook wel thuis!

http://video.google.com/videoplay?do...449989999&q=M5

gepost door gTa in 'Knappe filmkes' maar om het daar niet verloren te laten gaan post ik het hier ook even.
                                        Ja dat mag niet of nooit verloren gaan

Comment

Working...
                                        X