Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sepang Bronze ...

Op een Z4 M Coupé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon
      lekkeeeeeeeeeeeeer!!!

Miljaar ! Waar is dat ? Ze doen daar blijkbaar niks anders dan door dat bochtje driften.

Zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Miljaar ! Waar is dat ? Ze doen daar blijkbaar niks anders dan door dat bochtje driften.

Zalig.
        Dat zijn de Monegaskische wegenwerken, i.p.v. een nieuwe toplaag op de weg leggen ze er daar rubber over.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
          Ja en nee...

Ikzelf heb nog niet met een V8 van BMW gereden dus ik kan me der geen oordeel over geven... Niettemin zal de nieuwe M3 zeker niet tegenslaan! Als ik zo kijk naatr de gewone 5 en de M5! en als ik daarnaast dan de nieuwe 3 en een dan me een nieuwe M3 inbeeld... Qua looks gaat 'ie wederom af zijn.

Ik wil ooit in mijn leven een M bezitten...
          Rood: dit was ook mijn gedachte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
            Dat zijn de Monegaskische wegenwerken, i.p.v. een nieuwe toplaag op de weg leggen ze er daar rubber over.
            zo'n 70% van die weg is al met rubber erop , toch?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              *knikt* Ik ga vollédig akkoord met Rob, de komst van de V8 luidt het heengaan van de R6 in, en dat zint me niet zo.

Ik hoop écht dat de sixpacks blijven bestaan. Ook al is de S54 eigenlijk niet écht meer m'n ultra-préféré ('ie draait een tik te hoog en z'n motorsound is boven de 6.000 tpm veel te metaalachtig en hol, naar mijn smaak ... de meest lekker klinkende kleine M sixpack is en blijft de S50B30, vind ik).

Nochtans, in de Z4 zou ik ook die V8 willen. Dus de sixpack dan in kleinere modelletjes. Ideaal want beter betaalbaar.
              Bij mijn z3 klinkt die niet zo metaalachtig. dat komt dat ik andere originele uitlaten heb als de M3 (2dempers: links 1 en rechts 1)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Stoefer!

Maar ik gun het je van harte

Comment

Bij mij komt dat nog wel.

eerst mijn grond.. dan een huis... en dan een M

Comment

• Vandaag een M3 gezien in dit kleurtje. Best knap
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Interlagosblauw dus met het Competition pack?

Comment

Bij mij komt dat nog wel.

eerst mijn grond.. dan een huis... en dan een M
                        jep, dat is slimmer
                        het was niet om te stoeffen , je moet gewoon een beetje geluk hebben dat je net een auto tegenkomt waarvan je denkt "dat is em".

Greetz Jeroen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                          Interlagosblauw dus met het Competition pack?
                          Ja, al het ik em niet lang kunnen bekijken.
                          Ik stond aan de lichten en hij reedt voorbij
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

jep, dat is slimmer
                            het was niet om te stoeffen , je moet gewoon een beetje geluk hebben dat je net een auto tegenkomt waarvan je denkt "dat is em".

Greetz Jeroen
                            Heb je die tweedehands gekocht? En is die van u of je vader,... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                              Ja, al het ik em niet lang kunnen bekijken.
                              Ik stond aan de lichten en hij reet voorbij
                              Goor.

Als het dat kleurtje was zal het wel eentje geweest zijn met het competition pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                Vandaag een M3 gezien in dit kleurtje. Best knap
                                Mocht ik het geld hebben zou er ook zo eentje komen....
                                Wel met het rode interieur en carbonlijstjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                                  Heb je die tweedehands gekocht? En is die van u of je vader,... ?
                                  Ja, heb die tweedehands gekocht in augustus 2005. De auto is van mij. Maarja, is moeilijk te geloven. Heb er 2,5 jaar voor gespaard. Heb de auto gekocht met de bedoeling hem zo lang mogelijk te houden, voor iedere dag mee te rijden vind ik het zonde, dan geraak je er ook snel aan gewend. Zo is het fijn, auto staat nu mooi zuiver in de garage, dat is al een fijn gevoel. Voor daily use hoef ik niet een sjieke of nieuwe wagen te rijden, als die maar goedkoop is en niet duur in onderhoud, verbruik, ...
                                  Ik kon ook een 320ci kopen van dat geld (wel een heel jonge dan) maar wat krijg je daar nog voor terug achter 6 jaar? En dan iedere week hoop geld kwijt zijn aan benzine. als je de auto ergens neer zet kunnen de mensen er toch niet vanaf blijven dus...

Ik weet dat er mensen zijn die denken dat ik lieg over "mijn wagen". Maar de gasten wat me kennen die weten hoe ik ben enja, ik wil hier niet te veel woorden aan vuil maken. Ik denk niet dat als het mijn pa zijn auto zou zijn; ik ermee naar de Nordschleife mocht gaan van hem; zeker niet met andere jonge (gekken) gasten. Mijn vader is meer motorman, is aant wachten op zijn varadero, denk ook niet dat ik ermee op de nordschleife mag gaan .

Ik wou eigenlijk een E36 M3 hebben, daar was ik naar opzoek, en toen ben ik deze tegen gekomen, en zeiden mijn ouders: Jeroen, ik heb liever dat je je dan zoiets koopt. Ik was niet vanplan om dat geld uit te geven. Pa dacht ook van: ziet netjes uit, en na vele E36 gezien te hebben zakte hem ook de moed in de schoenen. En eenmaal met de Z gereden te hebben was ook hij in de ban van een MMMMMMMM
                                  Dusja, zo is het eigenlijk gegaan. Ik zal het hele verhaal anders eens posten als jullie willen. Hoe ik terrecht ben gekomen bij deze wagen. Laat maar get weten via pm ofzo.

maarja, ff uit de hand gelopen de uitleg
                                  Last edited by ; 21/03/2006, 21:05.

Comment

• Ik geloof er niets van!

Prachtige bolide! Je mag er trots op zijn.

Comment

Ik geloof er niets van!

Prachtige bolide! Je mag er trots op zijn.
                                      we zullen eens een rondje doen op de NS opt gemakske
                                      En een babbel slaan, gewoon iedere dag gaan werken en dan komt da wel allemaal goed

greetz Jeroen

Comment

• www.z3mcoupe.net

intressante site vind ik

Comment

Ja, heb die tweedehands gekocht in augustus 2005. De auto is van mij. Maarja, is moeilijk te geloven. Heb er 2,5 jaar voor gespaard. Heb de auto gekocht met de bedoeling hem zo lang mogelijk te houden, voor iedere dag mee te rijden vind ik het zonde, dan geraak je er ook snel aan gewend. Zo is het fijn, auto staat nu mooi zuiver in de garage, dat is al een fijn gevoel. Voor daily use hoef ik niet een sjieke of nieuwe wagen te rijden, als die maar goedkoop is en niet duur in onderhoud, verbruik, ...
                                          Ik kon ook een 320ci kopen van dat geld (wel een heel jonge dan) maar wat krijg je daar nog voor terug achter 6 jaar? En dan iedere week hoop geld kwijt zijn aan benzine. als je de auto ergens neer zet kunnen de mensen er toch niet vanaf blijven dus...

Ik weet dat er mensen zijn die denken dat ik lieg over "mijn wagen". Maar de gasten wat me kennen die weten hoe ik ben enja, ik wil hier niet te veel woorden aan vuil maken. Ik denk niet dat als het mijn pa zijn auto zou zijn; ik ermee naar de Nordschleife mocht gaan van hem; zeker niet met andere jonge (gekken) gasten. Mijn vader is meer motorman, is aant wachten op zijn varadero, denk ook niet dat ik ermee op de nordschleife mag gaan .

Ik wou eigenlijk een E36 M3 hebben, daar was ik naar opzoek, en toen ben ik deze tegen gekomen, en zeiden mijn ouders: Jeroen, ik heb liever dat je je dan zoiets koopt. Ik was niet vanplan om dat geld uit te geven. Pa dacht ook van: ziet netjes uit, en na vele E36 gezien te hebben zakte hem ook de moed in de schoenen. En eenmaal met de Z gereden te hebben was ook hij in de ban van een MMMMMMMM
                                          Dusja, zo is het eigenlijk gegaan. Ik zal het hele verhaal anders eens posten als jullie willen. Hoe ik terrecht ben gekomen bij deze wagen. Laat maar get weten via pm ofzo.

maarja, ff uit de hand gelopen de uitleg
                                          Me jealous bigtime!

Comment

Working...
                                          X