Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    we zullen eens een rondje doen op de NS opt gemakske
    En een babbel slaan, gewoon iedere dag gaan werken en dan komt da wel allemaal goed

    greetz Jeroen
    hey... babbelen zie ik altijd wel zitten.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Sega
      hey... babbelen zie ik altijd wel zitten.
      Babbelen: stamp die gaspedaal naar onder!!!!!! LOL
      Dadelijk komen we bij brunchen; Heel het autowereld forum word gek!!!!!

      Comment


      • je verhaal wil ik altijd wel es lezen, hier of in je wagen topic...

        Kben jaloers...

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
          je verhaal wil ik altijd wel es lezen, hier of in je wagen topic...

          Kben jaloers...
          Waarom toch jaloers...?!?

          Zorg gewoon dat je er zelf ook ééntje hebt.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Sega
            hey... babbelen zie ik altijd wel zitten.
            Gij zwijgt geen minuut, bomma!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Porker
              Gij zwijgt geen minuut, bomma!
              Wat wilt ge als ze continu vanalles zitten te vragen aan je...

              Comment


              • Die motor in M-optic's Z3....

                Ik had al spijt dat ik toen zelf die M3 niet had gehouden... hélas...

                Comment



                • mijn excuses als deze er al stond, heb dit topic maar laat ontdekt

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                    Die motor in M-optic's Z3....

                    Ik had al spijt dat ik toen zelf die M3 niet had gehouden... hélas...
                    Komt mss nog

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                      je verhaal wil ik altijd wel es lezen, hier of in je wagen topic...

                      Kben jaloers...
                      Heb het juist in mijn wagentopic gepost

                      Comment


                      • Comment


                        • Is dat je huidige wallpaper?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Bij mijn z3 klinkt die niet zo metaalachtig. dat komt dat ik andere originele uitlaten heb als de M3 (2dempers: links 1 en rechts 1)
                            En vooral het ander materiaal in 't binnenwerk.

                            't Is inderdaad zo dat de S54 enkel in de M3 zo metaalachtig klinkt. Heeft te maken dus met 't materiaal binnenin de dempers en de architectuur ervan. Er zijn maar weinig uitlatenbouwers die een E46M3-uitlaat kunnen maken die méér vermogen levert dan de originele ///M-uitlaat. Wat ze ook beweren.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              En vooral het ander materiaal in 't binnenwerk.

                              't Is inderdaad zo dat de S54 enkel in de M3 zo metaalachtig klinkt. Heeft te maken dus met 't materiaal binnenin de dempers en de architectuur ervan. Er zijn maar weinig uitlatenbouwers die een E46M3-uitlaat kunnen maken die méér vermogen levert dan de originele ///M-uitlaat. Wat ze ook beweren.
                              jip, de originele uitlaten van de M's zijn heel goed, ook de luchtfilter etc. Ik heb gelezen op een duits forum (M-forum.de) dat als ik de DME van een E46 M3 op mijn auto zou zetten dat ik dan ook gewoon het volle vermogen heb (343 pk ipv 325 pk).
                              Of dit waar is weet ik niet, maakt me ook niet zo veel uit, anders word de auto mss te snel. Is de auto wel even snel als de Z4M.

                              Greetz

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                jip, de originele uitlaten van de M's zijn heel goed, ook de luchtfilter etc. Ik heb gelezen op een duits forum (M-forum.de) dat als ik de DME van een E46 M3 op mijn auto zou zetten dat ik dan ook gewoon het volle vermogen heb (343 pk ipv 325 pk).
                                Of dit waar is weet ik niet, maakt me ook niet zo veel uit, anders word de auto mss te snel. Is de auto wel even snel als de Z4M.

                                Greetz
                                Is jammer genoeg niet zo.

                                De uitlaatlijn van de E36 is een pak korter, en de dempers hebben een pak minder plaats dan onder de E46. Het feit dat de M coupé en M roadster "maar" 325 pk hebben, heeft dus voornamelijk met de uitlaatlijn te maken. En die is, net zoals die van de E46 M3, héél erg goed en meervermogen ontlokken door een aftermarket uitlaatje wordt doorgaans door een onafhankelijke en degelijke dyno-run ontkracht.

                                Bovendien strooien de S54 in de E46 lichtjes naar onder (gemiddeld 335 à 340 krukas-pk's), en de S54 in de E36 (M roadster en coupé) strooien lichtjes naar boven (325 à 330 pk). Dus het verschil is zowiezo erg klein.

                                Hou 'm origineel, da's 't veiligst.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Is jammer genoeg niet zo.

                                  De uitlaatlijn van de E36 is een pak korter, en de dempers hebben een pak minder plaats dan onder de E46. Het feit dat de M coupé en M roadster "maar" 325 pk hebben, heeft dus voornamelijk met de uitlaatlijn te maken. En die is, net zoals die van de E46 M3, héél erg goed en meervermogen ontlokken door een aftermarket uitlaatje wordt doorgaans door een onafhankelijke en degelijke dyno-run ontkracht.

                                  Bovendien strooien de S54 in de E46 lichtjes naar onder (gemiddeld 335 à 340 krukas-pk's), en de S54 in de E36 (M roadster en coupé) strooien lichtjes naar boven (325 à 330 pk). Dus het verschil is zowiezo erg klein.

                                  Hou 'm origineel, da's 't veiligst.
                                  De motor hou ik ook origineel, evenals het uitlaatsysteem en de luchtfilter. Die gasten in Munchen zijn ook niet dom hé Misschien dat ik de auto ooit eens op een dyno ga laten zetten, ism ander forum. Ik ben gewoon zeer tevreden van het ding, zeker van de motor!!! Ook al zijn er nog veel auto's die sneller zijn, maar dat doet mij niets. Het is gewoon het rijplezier wat ik heb met deze auto, en de looks dan (daarvoor de velgen veranderen om het compleet te maken )

                                  Greetz Jeroen

                                  PS: De dynorun zou ik doen om het verschil te zien tussen een M QP S50 en S54 op papier. Zijn er een paar op Z3forum.nl

                                  Comment


                                  • Ik weet niet of deze hier al gestaan heeft...

                                    soit voor mijn part staat tem hier op elke pagina, wat een kwijlbak!!!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                      Ik weet niet of deze hier al gestaan heeft...

                                      soit voor mijn part staat tem hier op elke pagina, wat een kwijlbak!!!

                                      Holy mofo

                                      Comment


                                      • Vette car, maar deze is achteraan te breed om optisch perfect te zijn.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                          Vette car, maar deze is achteraan te breed om optisch perfect te zijn.

                                          Het is dan ook een racemachine, geen showcar.
                                          120d Hatch Edition Sport

                                          Comment

                                          Working...
                                          X