Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daarstraks op m'n fietstochtje, zag ik een carbonzwarte M5 (E60) op de parking van de Carrefour. Grote V10-fan zijnde, heb ik mij dan maar even aan de kant gezet, en gewacht tot de eigenaar zijn boodschappen gedaan had.
't Was de moeite!!
Ik zorgde dat ik net de uitrit zou kruisen op het moment dat 'ie buitenreed, maar ik liet hem dan hoffelijk voor. Waarschijnlijk nog nooit gebeurd bij een BMW-rijder
Hij had een beetje schrik van de flitspalen, maar bleef wel lekker lang een kleine 60 per uur rijden in eerste
Die sound is toch zálig hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
NIET NORMAAL !!!!! DE MOOISTE M3 OOIT !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaertsoorspronkelijk komt dat van de m3 csl en daar heeft dat de functie om lucht naar binnen te krijgen voor koeling. ik denk dat dit exemplaar geen csl is en het dus overbodig is maar het geeft wss toch extra koeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTIThx voor de info. Dacht wel dat het zoiets zou zijn. Ik vind dat het de wagen geen goed doet qua looks!
Maar die mistlampen zijn natuurlijk wel tof eh.
Op de M6 heb je ook geen mistlampen omdat die gaten moeten worden vrijgehouden om de remschijven af te koelen...
Maar daar zijn er wel aan alle 2 de kanten gaten :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivieroooJa, ik vind dat nog wel mevallen.
Maar die mistlampen zijn natuurlijk wel tof eh.
Op de M6 heb je ook geen mistlampen omdat die gaten moeten worden vrijgehouden om de remschijven af te koelen...
Maar daar zijn er wel aan alle 2 de kanten gaten :p
Comment
Comment