Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
07 – 11 MAI 2025 | GRIMALDI FORUM Billets Exposants L’événement A propos Top Marques Monaco est un salon international de supercars exclusif qui se déroule au cœur de la Principauté de Monaco chaque année au mois de juin. En savoir plus Actualités Dernières actualités novembre 20, 2024 | Edit Top Marques 2024 : L’Art […]
De Z4M coupe is een zaligheid, Lotuz, binnen x aantal jaar roept die dezelfde gevoelsn op hoor.
Ik heb "per ongeluk" een offerte aangevraagd van een Z4M coupe, en die vriendelijk mens vanuit Lochristi belt mij nu al 2 keer. Heb hem wel nog niet aan de lijn gehad. Ik zal moeten zeggen dat het niets wordt.
De winnaar van de 23e Fotowedstrijd is DavkeG met de Pagina Zonda F te Monte-Carlo. Mede door de achtergrond en natuurlijk de exclusiviteit van de auto is deze tot winnaar gekozen!
Ik wil je gerust gelijk geven G, want dit is hetgeene dat ik ook bedoel.
Namelijk:
een "gewone tjoener" filter heelt niets uit qua vermogen.
Maar een "gewone" airbox ook niet veel, naar mijn denken.
als je natuurlijk begint met d eluchtmassameter te verwijderen en allerhande ga je wel he tvermogen beginnen aanpassen. en krijg je de lichte vermogenswinst. Maar enkel een airbox gaat je toch niet hetzelfde reslutaat geven.
als ik mijn wagen op de testbank zet en ik begin de luchtmassameter te wijzigen en dergelijke ga ik ook een geoptimaliseerde luchttoevoer en druk krijgen.
en dat was mijn punt.
Ik was gewoon wat in mijn gat gebeten door de licht sarcastische toon, van sommigen.
Sorry als ik sarcastisch overkwam, was niet de bedoeling. Ik was gewoon een beetje gefrustreerd...
Comment