Back on! Stelletje pussy's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Prachtige M3.
Volgens mij is dat geen Carbonzwart (met blauwe schijn) maar is het dat zwart zonder metallic.
Mooie velgen. Enkel spijtig van die getinte ruiten...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerJa absoluut, moet er van mij ook niet op, maar de combo velgen/verlaging/kleur is ideaal!
Ideaal om naar te kijken. Om mee over de Vlaamsche wegen te rijden, zou ik de wagen toch een tikkeltje hoger willen en de velgen een maatje kleiner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIdeaal om naar te kijken. Om mee over de Vlaamsche wegen te rijden, zou ik de wagen toch een tikkeltje hoger willen en de velgen een maatje kleiner.
En die rijhoogte lijkt me nu toch niet extreem te zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerVelgen zijn niet groter dan die op 60% van de M3's => 19"
En die rijhoogte lijkt me nu toch niet extreem te zijn?
Het lijkt wel 20".
En die wagen is genoeg verlaagd. Nog lager kan amper, tenzij je de dempers weg laat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIdeaal om naar te kijken. Om mee over de Vlaamsche wegen te rijden, zou ik de wagen toch een tikkeltje hoger willen en de velgen een maatje kleiner.
Maar over de rijhoogte moet ik je gelijk geven. Zeker vanvoor is hij te laag, waardoor in het midden de uitlaat vaak de grond zal raken. Mijn 320I was ook zo, daarom dat ik hem verhoogd heb
Comment
-
Comment
Comment