Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je vindt ze (origineel) op de E34 M5, de E38 '7, de E39 '5 en de E31 '8.
Op de E34 M5 waren ze een optie na de facelift, ze waren standaard op de laatste versie met de 6-versnellingsbak (dacht ik, misschien niet overal).
Op de '8 kwamen ze ook eerst als optie voor de 850CSi, later (toen de 850CSi al uit het gamma weg was) kon je ze ook op de 840Ci en de 850Ci optioneel bestellen (op de meeste markten enkel in combinatie met het Sport Pack = de bumpers en spiegels van de 850CSi).
Op de BMW '7 (E3 waren ze ook optioneel. Bij het na de facelift beschikbare Sportpack zaten ze standaard.
En tot slot, de E39 5-reeks kon ze ook in optie krijgen (niet op de touring). Ik dacht dat ze vanaf de facelift bovenop het M Sportpack konden genomen worden, voor de limousine, dus.
Je vindt ze (origineel) op de E34 M5, de E38 '7, de E39 '5 en de E31 '8.
Op de E34 M5 waren ze een optie na de facelift, ze waren standaard op de laatste versie met de 6-versnellingsbak (dacht ik, misschien niet overal).
Op de '8 kwamen ze ook eerst als optie voor de 850CSi, later (toen de 850CSi al uit het gamma weg was) kon je ze ook op de 840Ci en de 850Ci optioneel bestellen (op de meeste markten enkel in combinatie met het Sport Pack = de bumpers en spiegels van de 850CSi).
Op de BMW '7 (E3 waren ze ook optioneel. Bij het na de facelift beschikbare Sportpack zaten ze standaard.
En tot slot, de E39 5-reeks kon ze ook in optie krijgen (niet op de touring). Ik dacht dat ze vanaf de facelift bovenop het M Sportpack konden genomen worden, voor de limousine, dus.
Nu ik er een tijdje naar kijk vind ik kleur echt niet mooi De kit vind ik wel mevallen maar zou ik zelf nooit laten steken. Geef mij dan maar de kit van HARTGE! = veel mooier.
Als men de boodschap niet begrepen heeft om sportautos in cabrioversie te maken, heeft men ook de boodschap niet begrepen om sportautos voor op de baan te maken. Volgens jouw redenering... (of zou jij je M3 op de aanhanger zetten tot in de pits wanneer je een trackday doet?)
Groetjes,
Koen
PS die M5 by Hamann heeft verschrikkelijk lelijke skirts en een te hoog tjoening gehalte
Comment