Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro
    11 jaar oud en nog maar 31.000km

Dit vind ik nog altijd dé mooiste BMW-velg, eenvoudig maar enorm sportief!
    Je ziet er alleen niet veel E34 M5's mee, gTa???

Comment

• Je vindt ze (origineel) op de E34 M5, de E38 '7, de E39 '5 en de E31 '8.

Op de E34 M5 waren ze een optie na de facelift, ze waren standaard op de laatste versie met de 6-versnellingsbak (dacht ik, misschien niet overal).

Op de '8 kwamen ze ook eerst als optie voor de 850CSi, later (toen de 850CSi al uit het gamma weg was) kon je ze ook op de 840Ci en de 850Ci optioneel bestellen (op de meeste markten enkel in combinatie met het Sport Pack = de bumpers en spiegels van de 850CSi).

Op de BMW '7 (E3 waren ze ook optioneel. Bij het na de facelift beschikbare Sportpack zaten ze standaard.

En tot slot, de E39 5-reeks kon ze ook in optie krijgen (niet op de touring). Ik dacht dat ze vanaf de facelift bovenop het M Sportpack konden genomen worden, voor de limousine, dus.

De velgen zijn gesmeed, vrij licht, érg stijf en sterk. Heel erg goeie velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Je vindt ze (origineel) op de E34 M5, de E38 '7, de E39 '5 en de E31 '8.

Op de E34 M5 waren ze een optie na de facelift, ze waren standaard op de laatste versie met de 6-versnellingsbak (dacht ik, misschien niet overal).

Op de '8 kwamen ze ook eerst als optie voor de 850CSi, later (toen de 850CSi al uit het gamma weg was) kon je ze ook op de 840Ci en de 850Ci optioneel bestellen (op de meeste markten enkel in combinatie met het Sport Pack = de bumpers en spiegels van de 850CSi).

Op de BMW '7 (E3 waren ze ook optioneel. Bij het na de facelift beschikbare Sportpack zaten ze standaard.

En tot slot, de E39 5-reeks kon ze ook in optie krijgen (niet op de touring). Ik dacht dat ze vanaf de facelift bovenop het M Sportpack konden genomen worden, voor de limousine, dus.

De velgen zijn gesmeed, vrij licht, érg stijf en sterk. Heel erg goeie velgen.
        Thanks

Comment

• gTa, gij zijt echt ne wandelende BMW woordenboek hé

Comment

• Hamman BMW M5

Comment

• Comment

• Ik zeg het niet snel/veel , maar die velgen zijn te groot ...

Of ze ogen in elk geval niet goed in proportie.
                Ofwel komt het door de enoooorm mottige kleur

Comment

• Comment

• Nu ik er een tijdje naar kijk vind ik kleur echt niet mooi De kit vind ik wel mevallen maar zou ik zelf nooit laten steken. Geef mij dan maar de kit van HARTGE! = veel mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo

.

je verpest de auto door 'foute' foto's te posten

DIT is de echte kleur

of zijn er meerdere kleuren gebruikt voor de foto's?
                      Last edited by ; 17/06/2006, 16:28.

Comment

• De velg op zich is wel mooi, maar dan niet in het zwart, en ik zou ze een maat kleiner en met een kleinere offset nemen.

Al de rest is verschrikkelijk lelijk. Gelieve zo'n gedrochten niet weer in dit topic te posten, da's offtopic. Er is een tuning subforum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                          .

je verpest de auto door 'foute' foto's te posten

DIT is de echte kleur

Of zijn er meerdere kleuren gebruikt voor de foto's?
                          Excuseer Mijnheer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                            Excuseer Mijnheer...
                            is niet erg, zijt gezegend en ga in vrede

Comment

• Design en aansluiting van de lip van pmmeke is zoveel mooier!

Comment

• De M3 CSL is echt adembenemend IRL

de eerder geposte M3 Cabrio met hardtop heeft ook wel iets magisch vind ik (en moet niet onderdoen voor de gewone M3 qua looks).

En wie zegt dat cabrio's voor jeanetten en chichi madams zijn hebben duidelijk de boodschap niet begrepen.

Ga maar eens mee met een cabrio sportauto op een zonnige dag. Haren in de wind aan een razend tempo waar je de motor nog vele malen beter hoort (zonder dat het storend moet worden zoals wanneer je het geluid wil horen in een coupé)

Als men de boodschap niet begrepen heeft om sportautos in cabrioversie te maken, heeft men ook de boodschap niet begrepen om sportautos voor op de baan te maken. Volgens jouw redenering... (of zou jij je M3 op de aanhanger zetten tot in de pits wanneer je een trackday doet?)

Groetjes,

Koen

PS die M5 by Hamann heeft verschrikkelijk lelijke skirts en een te hoog tjoening gehalte
                                Last edited by ; 17/06/2006, 18:51.

Comment

• Hoe komt het dat deze M3 andere remschijven heeft dan de onze? Geen facelift-versie ofzo?

Comment

• Bij mijn weten kan je die schijven vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                                      Bij mijn weten kan je die schijven vervangen
                                      Ik heb nog foto's met die schijven.

Comment

• Get to the point.... je kan duizenden foto's vinden van bv. Porsche met Movit schijven terwijl ze dat standaard niet hebben.

Comment

• Competition pack.

Kijk naar de kleur, dat is Interlagos blauw volgens mij...

Maar dan heeft ie wel de verkeerde velgen

Comment

Working...
                                          X