Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat niet veel M-optic's hebben is een olietemperatuurmeter onder de snelheids en toerental meter ipv de verbruiksmeter. Hier kijk ik altijd naar, en optisch zie je het ook aan de remschijven. Maar op de foto's hierboven zie je het niet goed. Een 4 deurs had ook niet de mooie kuipstoeltjes. Maar gewone sportzetels. Ik denk dat deze wel een echte is. Omdat de wagen er opvallend onopvallend uitziet door die velgen (originele M-velgen).
Bij de E36 is het heel moeilijk te onderscheiden. Ik stond laatst bij iemand zijn wagen, mijn droomwagen: zwart, zwartleder, evo M3. volledig standaard.
Hij had de stoelen, velgen, bumpers etc. zelfs de olietemperatuurmeter. Toen keek ik naar de remschijven . En die eigenaar (fransman) wou mij overtuigen dat het een M was. Ik zei tegen hem dat ik hem niet geloofde, dus ging de motorkap open. GEEN M dus . Toen wou die mij laten geloven dat het een 2.8 was, maar volgens mij was het een 320i ben er niet meer verder op ingegaan, de FAKER
Wat niet veel M-optic's hebben is een olietemperatuurmeter onder de snelheids en toerental meter ipv de verbruiksmeter. Hier kijk ik altijd naar, en optisch zie je het ook aan de remschijven. Maar op de foto's hierboven zie je het niet goed. Een 4 deurs had ook niet de mooie kuipstoeltjes. Maar gewone sportzetels. Ik denk dat deze wel een echte is. Omdat de wagen er opvallend onopvallend uitziet door die velgen (originele M-velgen).
Veel makkelijker : de BMW E36 M3 berline had (in de meeste Westeuropese landen althans) standaard het uitgebreide houtpack. Wat daarbij exclusief voor de M3 was, zijn de handgrepen in de deuren die ook in 't hout zijn, op de gewone '3 waren die zelfs mits 't bijbestellen van de optie "uitgebreid hout" niet verkrijgbaar.
Hier te zien op deze Amerikaanse M3, niet zo goed, maar toch zichtbaar.
Comment