Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een automaat?

Of is dat de eerste sequentiële bak?

Comment

• De E36 M3 in de VS had niet de Motorsport 3-liter (S50B30) van 286pk steken, maar de gietijzeren "oude" gewone 3-liter (M50B30) van ca. 240 pk. En 'ie was verkrijgbaar met automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        De E36 M3 in de VS had niet de Motorsport 3-liter (S50B30) van 286pk steken, maar de gietijzeren "oude" gewone 3-liter (M50B30) van ca. 240 pk. En 'ie was verkrijgbaar met automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
          Amerikanen kunnen toch niet handgeschakeld rijden...

Comment

• Hier nog 'es 't interieur van de E36 M3 berline. Let op de handgrepen in de deuren die in hout zijn uitgevoerd, net zoals de middenconsole rond de pook, en de handremgreep. Dat alles was standaard, dus als 'ie dat niet heeft ...

Verder inderdaad ook de tellerpartij met ///M-logootje, rode wijzertjes, hogere topsnelheid, toerenteller met olietemperatuurmeter in plaats van econometer, de remmen, het LSD met kleine koelribbetjes, de specifieke uitlaat, ...

Comment

• weer bijgeleerd, dat van dat hout inleg wist ik niet

De M-stoelen zijn altijd electrisch, of ze meer plaats bieden weet ik eigenlijk niet, ze hebben je wel wat meer in hun greep

Comment

• absolute perfectie...

Comment

• Zie ik dat goed, heeft 'ie gele lichten? Zo ja : die moeten terug wit, en dán is het absolute perfectie.

Comment

• die velgen staan er ook wel lekker onder

Comment

• gele lichten ja, vind ik ook maar veranderen om te kunnen veranderen

Comment

• samen met wat broertjes; wat is het mooist, alle 3 wit of alle 3 zwart?

Comment

• wat vergelijkend materiaal,

deze eigenaar heeft echt de zotste collectie M's

Comment

• Comment

• dit is ook van hem,
                              E36 M3 ACS CLS, ken ik niet echt, maar ziet er wel indrukwekkend uit

edit : zie ik nu scheel of zijn dit dezelfde flared arches als van de m3 gtr?
                              Last edited by ; 29/08/2006, 21:46.

Comment

• misschien weet gta hier iets meer over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker

gele lichten ja, vind ik ook maar veranderen om te kunnen veranderen

die gele lichten vind 'k niet misstaan al is't geen must. Prachtige e30 M3 als ge 't mij vraagt...op die spiegels na dan....

Comment

• beestig interieur

Comment

• deze misstaat hier zeker niet, de befaamde m3 van dat groepje Fransen aan de ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker

beestig interieur
                                        Prachtige bak!

Comment

• s50 van de e36 m3, lichtjes aangepast , engine management door kempower

Comment

Working...
                                          X