Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De E36 M3 in de VS had niet de Motorsport 3-liter (S50B30) van 286pk steken, maar de gietijzeren "oude" gewone 3-liter (M50B30) van ca. 240 pk. En 'ie was verkrijgbaar met automaat.
De E36 M3 in de VS had niet de Motorsport 3-liter (S50B30) van 286pk steken, maar de gietijzeren "oude" gewone 3-liter (M50B30) van ca. 240 pk. En 'ie was verkrijgbaar met automaat.
Hier nog 'es 't interieur van de E36 M3 berline. Let op de handgrepen in de deuren die in hout zijn uitgevoerd, net zoals de middenconsole rond de pook, en de handremgreep. Dat alles was standaard, dus als 'ie dat niet heeft ...
Verder inderdaad ook de tellerpartij met ///M-logootje, rode wijzertjes, hogere topsnelheid, toerenteller met olietemperatuurmeter in plaats van econometer, de remmen, het LSD met kleine koelribbetjes, de specifieke uitlaat, ...
Comment