Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
m'n nieuwe liefde
De E36 M3 heeft zo'n opvallend kleurtje als dit estoril blauw wel nodig vind ik.
Zouden jullie hiervoor een delta integrale laten staan?
Er zijn er een 120-tal gemaakt waarvan er een 50-tal in Duitsland zijn geleverd, dus ooit komt er ene te koop.
M'n budget groeit naarmate de maandjes vorderen, en ondertussen kan ik eigenlijk al een E46 in huis halen, maar dat wil ik niet. Als er eentje de revue passeert, haal ik 'm.
Ben ooit naar eentje gaan zien die op een haar na aan m'n vereisten voldeed, maar 'ie stond vrij lelijk, en had teveel kilometers. Bovendien was 't een SMG-I en 'k zou liever een manuele hebben (ook al zullen de SMG-I qua collectible meer waarde hebben).
Neen. Geen elektrisch zonnedak, op het randje van teveel kilometers.
Langs buiten is 'ie wel zoals ik 'm wil, volledig. It comes close, maar er zijn er veel die er zo uitzien. 't Is dat uitgebreid witte nappaleder en het uitgebreide houtpack die zo moeilijk te pakken zijn...
m'n nieuwe liefde
De E36 M3 heeft zo'n opvallend kleurtje als dit estoril blauw wel nodig vind ik.
Zouden jullie hiervoor een delta integrale laten staan?
Comment