Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Staat al een tijdje te koop. 'k Vind 'm ook lekker. Voor mij is 't jammer dat 't een CS is, 'k zou 'm liever gewoon zien.
    Gewoon uit curiositeit, waarom liever een gewone dan een "CS", los van de meerkost? Esthetisch praktisch geen verschil (stuurtje/velgen/?) en logisch gezien wél een (positief)dynamisch verschil...

En de onmetelijke extra fun van met iets exclusiefs op de baan te zijn! (j/k )

Comment

• Die estoril E36 M is ferm! Getver.... Wat een kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
        Gewoon uit curiositeit, waarom liever een gewone dan een "CS", los van de meerkost? Esthetisch praktisch geen verschil (stuurtje/velgen/?) en logisch gezien wél een (positief)dynamisch verschil...

En de onmetelijke extra fun van met iets exclusiefs op de baan te zijn! (j/k )
        Mjah, zooo exclusief is de CS nu ook weer niet. (nee, echt)

Als je een wérkelijk anders rijdende M3 wil, haal je dan een CSL. Die rijdt pas anders ('t is nog altijd één van de best rijdende auto's die je vandaag voor een "redelijk" bedrag kan kopen). Een CS is naar mijn mening hoogstens een "pleister" op de "wonde" van de M3-eigenaars die geen CSL hebben...

Een gewone M3 zou voor mij een dagelijkse auto zijn. En dan wil ik 't multifunctioneel sportstuurwiel met snelheidsregelaar. Al de rest wat de CS biedt, ben ik niks mee.
        Ik zou weldegelijk andere remmen willen, maar die van de CS zouden mij dan nog altijd niet voldoen. En de CS-velgen zou ik ook willen, maar ik zou ook een set standaard 18" willen om dagelijks mee rond te rijden + om in de winter winterbanden op te leggen. De CS-velgen zouden Michelin Pilot Cup Sport krijgen.

Het blauw dat exclusief met CS te krijgen is op de M3 vind ik op de M3 lelijk. En ook het stuur vind ik lelijk.

Zo.

Comment

• M3 Sportevo te koop hier in de streek:

wie belt ?

Als ik juist ben hangt er een gans verhaal aan de auto, kan fout zijn natuurlijk ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
            M3 Sportevo te koop hier in de streek:

wie belt ?

Als ik juist ben hangt er een gans verhaal aan de auto, kan fout zijn natuurlijk ook
            je vist achter het net, advertentie stond op verschillende plaatsen maar is daar al weg.

btw ik probeer al de hele dag die man met zijn e36 m3 te bereiken maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
              je vist achter het net, advertentie stond op verschillende plaatsen maar is daar al weg.

btw ik probeer al de hele dag die man met zijn e36 m3 te bereiken maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen.
              Als het degene is die ik denk dat het is .....

Heeft een jaar of 2 ook al eens te koop gestaan. Maar was nogal een duister figuur met serieus straffe verhalen

Wagen had toen pakweg 70000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
                Als het degene is die ik denk dat het is .....

Heeft een jaar of 2 ook al eens te koop gestaan. Maar was nogal een duister figuur met serieus straffe verhalen

Wagen had toen pakweg 70000km
                is het deze?

niet originele velgen en uitlaat, veel kilometers voor zo'n exclusief ding te zijn, volgens mij is die 28000 wat te hoog gegrepen meneer Pedro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                  is het deze?

http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...n=false&pCss=0

niet originele velgen en uitlaat, veel kilometers voor zo'n exclusief ding te zijn, volgens mij is die 28000 wat te hoog gegrepen meneer Pedro
                  heb de verkeerde voor, deze ken ik. Mooi onderhouden

sorry pedro

degene waar ik het over had stond een jaar of twee ook te koop in wetteren. Man leefde er zowaar op dat ogenblik in.

Comment

• Hallo Forumleden,

Dat heb ik gisteren gevonden in een Garage

Comment

• dubbel

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

• Welk model is het? Een E30?

edith zegt dat het een zescilinder is..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

• E34 M5 van 1991,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndreasE21
                            E34 M5 van 1991,

Nieuw projectje

Andreas: is die wagen te koop? zo oud is hij eigenlijk nog niet, en toch al zo vol stof en onderkomen, of is de motor kapot?

Comment

• Zie "te koop".

Comment

• The cheapest way to drive an M3 GT.

http://www.autoscout24.be/nl-be/deta...85&id=63750652

(en vollédig origineel, hè ... puik !!)

Comment

The cheapest way to drive an M3 GT.

jammer van de kilometers...voor de rest prachtige wagen

Comment

The cheapest way to drive an M3 GT.

Why don't you...?

Comment

• Comment

• Is me nog nooit opgevallen dat die koffer daar zo bovenop ligt...

Comment

• heerlijke nummerplaat

Comment

Working...
                                          X