Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrancisDeze E36 staat spijtiggenoeg ook al niet meer origineel... 3.0 versies hadden allen oranje pinkers, ik zie witte
Na-ah, zie BMW lovers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrancisAh oké, dacht dat alle pinkers oranje waren... Niet dus.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een E36 M3 en een E36 M3 GT?
En waar zit ik dan fout met de kleur van de pinkers? Kan er iemand de kleur van de pinkers voor-achter zeggen van de GT, 3.0 en 3.2? Thanx!
Lichtere velgen op gt, op de rest zal gTa wel een antwoord weten andere lip voor, achtervleugel,...
Comment
-
E36 M3 GT?
The E36 M3 GT is a limited-edition version of the European-market 3.0-liter M3 coupe developed to homologate engine and bodywork enhancements to the equivalent competition model in the FIA GT Series (Division II) and the American IMSA GT Series. A total of 350 examples were produced in left-hand drive form from February thru June of 1995 (in addition to six pre-production vehicles produced in December of 1994) with the following special equipment:
-A retuned version of the S50 B30 powerplant with 264-degree cams, a BMW Motorsport dual-pickup oil pan, duocentric oil pumps and upgraded VANOS software producing 295 hp at 7,000 rpm and 238 lb/ft of torque at 3,900 rpm
-Shorter 3.23:1 final drive
-Stiffer springs and shocks
-M strut tower brace
-British Racing Green (312) paintwork
-Adjustable front and rear GT spoilers
-Clear front turn signal lenses
-Aluminum doors
-"BMW Motorsport International" emblems on exterior door mouldings and interior sill plates
-Forged M Double Spoke alloy wheels (7.5x17-in. front, 8.5x17-in. rear)
-Mexico Green Nappa leather upholstery with Anthracite Amaretta bolsters
-Three-spoke steering wheel with airbag
-Carbon fiber dashboard and center console trim
Info komt van de dezelfde pg als de foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertE36 M3 GT?
The E36 M3 GT is a limited-edition version of the European-market 3.0-liter M3 coupe developed to homologate engine and bodywork enhancements to the equivalent competition model in the FIA GT Series (Division II) and the American IMSA GT Series. A total of 350 examples were produced in left-hand drive form from February thru June of 1995 (in addition to six pre-production vehicles produced in December of 1994) with the following special equipment:
-A retuned version of the S50 B30 powerplant with 264-degree cams, a BMW Motorsport dual-pickup oil pan, duocentric oil pumps and upgraded VANOS software producing 295 hp at 7,000 rpm and 238 lb/ft of torque at 3,900 rpm
-Shorter 3.23:1 final drive
-Stiffer springs and shocks
-M strut tower brace
-British Racing Green (312) paintwork
-Adjustable front and rear GT spoilers
-Clear front turn signal lenses
-Aluminum doors
-"BMW Motorsport International" emblems on exterior door mouldings and interior sill plates
-Forged M Double Spoke alloy wheels (7.5x17-in. front, 8.5x17-in. rear)
-Mexico Green Nappa leather upholstery with Anthracite Amaretta bolsters
-Three-spoke steering wheel with airbag
-Carbon fiber dashboard and center console trim
Info komt van de dezelfde pg als de foto's.
Comment
-
Misschien is er een verschil tussen de US versie en de Europese??
Ik zou het niet kunnen zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticEen zeer belangrijke update van het motorblok van de GT is dat de aanzuigleiding van de olie ook langs de voorkant vh blok gebeurt. Daar waar de gewone 3.0 het aanzuigpunt enkel aan de achterkant vh blok had. Bij hard remmen kwam de oliepomp zonder olie te zitten wanneer de aanzuiging achter zat. De 3.2 motor heeft ook de aanzuiging voor en achter
Als je remt zou de olie dan toch naar voor geduwd moeten worden zoals je zelf bij hevig remmen naar voor wordt getrokken?
Als de olie naar voor wordt geduwd wordt deze dan toch in de motor geduwd langs achter.
En staat de olietoevoer niet onder een bep. druk?
't zal wrs wel juist zijn wat je zegt , anders zou bmw het ook niet veranderd hebben, maar ik begrijp het niet goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipoHoezo?
Als je remt zou de olie dan toch naar voor geduwd moeten worden zoals je zelf bij hevig remmen naar voor wordt getrokken?
Als de olie naar voor wordt geduwd wordt deze dan toch in de motor geduwd langs achter.
En staat de olietoevoer niet onder een bep. druk?
't zal wrs wel juist zijn wat je zegt , anders zou bmw het ook niet veranderd hebben, maar ik begrijp het niet goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticKent iemand de eigenaar van deze wagen, of heeft al eens iemand deze wagen gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optichet is de aanzuigleiding van de oliepomp. de druk wat er dan staat op de pomp is te verwaarlozen. De pomp mag nooit droog komen te staan, dat was het probleem bij de 3.0 motor soms, bij hevig circuit gebruik.
Ik dacht de leiding van de oliepomp naar 't blok.
ok, nu versta ik het, merci.
Comment
Comment