Iese ! Indianapolis rood interieur in de M5 ! Met alu inleg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIk snap niet waarom een E34M origineel moet zijn, maar een E46, E39, E60 niet...
't Ding is, bij de oudere modellen maakt het een 'echtere' wagen van vind ik.
Meer dan bij de recentere modellen.
Het enige dat aftermarket mag zijn, zijn eventueel andere velgen. Maar niét van BMW zelf, ik bedoel: van andere (recentere modellen, zoals deze M5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Bij mij wel hoor.
't Ding is, bij de oudere modellen maakt het een 'echtere' wagen van vind ik.
Meer dan bij de recentere modellen.
Het enige dat aftermarket mag zijn, zijn eventueel andere velgen. Maar niét van BMW zelf, ik bedoel: van andere (recentere modellen, zoals deze M5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spykerhangt er toch gewoon vanaf of je de originele velgen mooi vind. Ik persoonlijk vind zowel de originele van de e34 m5 als van de e46 m3 lelijk en ik zou ze dan ook zo snel mogelijk vervangen.
Bij de E46 M3 zijn de standaard 18" velgen ook niet mijn ding, mooi zijn ze wel, maar ze zijn te klein vind ik. Daarom zou ik er direct de optionele gepolierde 19" onder smijten. Maar no way bv. de toekomstige velg van onder de E90 M3....
If you know what I mean.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911de velg van een E34 M5, en dan heb ik het over dezelfde velg als dat Dragon onder zijn M5 heeft liggen, op zich is niet erg mooi te noemen. Maar die velg hoort onder zo'n auto. De velg, abstract gezien van een E39 M5 is een pak mooier, maar die zou ik nooit onder een E34 pleuren. Het is, voor mij, not done.
Bij de E46 M3 zijn de standaard 18" velgen ook niet mijn ding, mooi zijn ze wel, maar ze zijn te klein vind ik. Daarom zou ik er direct de optionele gepolierde 19" onder smijten. Maar no way bv. de toekomstige velg van onder de E90 M3....
If you know what I mean.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spykervoor de waarde als collector's item misschien wel, maar zo zie ik een wagen niet. Ik heb bijvoorbeeld niks tegen een moderne velg ala BBS CH op een ouwe kar als een e30 m3. Ze zijn namelijk lichter en mooier dan de originele. Over bmw velgen onderling verwisselen ben ik het wel met u eens, dat komt een beetje slecht over, al moet ik toegeven dat ik die e34 met e39 velgen wel mooi vind.
BBS velgen mogen er van mij ook zeker onder, onder elke BMW. Zolang het geen oldtimers zijn...
Een E30 M3 met BBS CH is zalig!
Ik moet toegeven dat die E39 M5 velgen niet helemaal misstaan onder die E34, maar da's toch een time-shock.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spykervind je dat een mooi interieur? Ik kan er maar niet aan wennen eigelijk
Los daarvan, binnen de interieurs van de nieuwe '5, vind ik dit érg knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk deel jouw mening.
Ik zou nooit BBS CH onder een E30 M3 pleuren, maar geduldig op zoek gaan naar een setje 16" of 17" BBS Rennsport. Of zelfs gewoon genoegen nemen met de originele 16" BMW/BBS'jes.
Als het om een collector's item zou gaan, dan mogen er zelfs geen BBSjes onder komen. Enkel die 16" kruisspaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spykerik bedoel als ze er al zelf niet mee rondrijden he. Het is toch een feit dat ik er moeilijk vind, akkoord?
Groot gelijk, trouwens.
Comment
-
ZO en niet anders wil ik m'n M3 (CSL ) => http://www.gt3000.com/home/galleries...ig/hhr_015.jpg
Comment
Comment