Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad schitterend. Staalgrijs, rood leder, titan shadow interieurlijstjes, en dan nog de 19" CS(L)-velgjes eronder. :drewl:
Jammer dat 'ie niet 't facelift-kontje heeft met de bredere kofferlijst en de magnifieke achterlichten... maar zo mogen ze 'm ook bij me afzetten, i wouldn't complain.
Inderdaad schitterend. Staalgrijs, rood leder, titan shadow interieurlijstjes, en dan nog de 19" CS(L)-velgjes eronder. :drewl:
Jammer dat 'ie niet 't facelift-kontje heeft met de bredere kofferlijst en de magnifieke achterlichten... maar zo mogen ze 'm ook bij me afzetten, i wouldn't complain.
Mooie analyse van het interieur
die velgen moeten gewoon op een e46 m3, de standaard vind ik op niet veel trekken
Mooie analyse van het interieur
die velgen moeten gewoon op een e46 m3, de standaard vind ik op niet veel trekken
Ik vind de 18" standaardvelgen best lekker, mooier dan de (erg opzichtige en miljard keer nagemaakte) optionele 19". Ik zou de 18" houden om dagelijks mee rond te rijden, en de CS(L)-velgjes met Pilot Sport Cups voor in 't weekend.
Comment