Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts







  • s50 powah

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Porker
      Helaas niet van nieren
      idd ik snap niet waarom er zoveel zijn die dat doen

      Comment








      • 18" lijkt me precies toch iets te veel vant goeie

        Comment


        • Prachtige foto's!




          Ik vind die 18" nog wel passen op deze... Zeker door de enorme verlaging!

          Comment


          • dit lijkt 19"

            Comment


            • Ben nieuw hier, maar op dit forum zijn duidelijk ook enkele freaks aanwezig, leuk... Het heeft weinig met de nieuwe coupé te maken maar wist niet waar m'n vraag te plaatsen...
              Ik rijd nu met een BMW E36 325i uit 1993, vierdeurs, handgeschakeld met nu 106 000 km op de teller. De auto rijdt leuk, klinkt geweldig de zes cilinders op benzine zijn een waar genoegen voor het oor. Maar ik heb er toch mijn bedenkingen bij. We hebben thuis nog een een 525d E 60 en een E46 318i en mijn vorige auto was ook al een BMW E 30 318i. Mijn zus tot slot rijdt met een Nissan almera 1.6. Genoeg BMW's dus... Maar mijn bedenking bij mijn 325i is dat ie enorm makkelijk slipt, ergens logisch vanwege zijn 192 pk, maar zo krachtig is ie nu ook weer niet meer. Vanaf het wegdek er wat natjes bijligt breekt hij van t minste uit, zelfs gewoon bij rechtdoor optrekken. De andere BMW's die ik reed hadden nooit dermate dat probleem, een E39 en E34 ook veel mee gereden en nooit was het zo dramatisch... Velen zullen dit miscchien net leuk vinden, maar mijn vraag is : is dat normaal, hebben alle (krachtige) E36's dat fenomeen?


              Ik durf het amper te zeggen maar die nissan van m'n zus daar kunt ge harder mee door nen bocht (zonder te slippen), die heeft werkelijk en niemand zal me geloven een prachtige ophanging...

              Ik zette hem ook al op een ander topic? maar ben ongeduldig... tis nog maar tweede post op dit forum... en het dreigt nu al een verslaving te gaan worden...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Spyker





                s50 powah
                ik denk het amerikaanse S52 blok met 240pk.

                Comment


                • blijft het een m-blok ?
                  gewoon aangepast aan de amerikaanse ron-waarden ?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak
                    Ben nieuw hier, maar op dit forum zijn duidelijk ook enkele freaks aanwezig, leuk... Het heeft weinig met de nieuwe coupé te maken maar wist niet waar m'n vraag te plaatsen...
                    Ik rijd nu met een BMW E36 325i uit 1993, vierdeurs, handgeschakeld met nu 106 000 km op de teller. De auto rijdt leuk, klinkt geweldig de zes cilinders op benzine zijn een waar genoegen voor het oor. Maar ik heb er toch mijn bedenkingen bij. We hebben thuis nog een een 525d E 60 en een E46 318i en mijn vorige auto was ook al een BMW E 30 318i. Mijn zus tot slot rijdt met een Nissan almera 1.6. Genoeg BMW's dus... Maar mijn bedenking bij mijn 325i is dat ie enorm makkelijk slipt, ergens logisch vanwege zijn 192 pk, maar zo krachtig is ie nu ook weer niet meer. Vanaf het wegdek er wat natjes bijligt breekt hij van t minste uit, zelfs gewoon bij rechtdoor optrekken. De andere BMW's die ik reed hadden nooit dermate dat probleem, een E39 en E34 ook veel mee gereden en nooit was het zo dramatisch... Velen zullen dit miscchien net leuk vinden, maar mijn vraag is : is dat normaal, hebben alle (krachtige) E36's dat fenomeen?


                    Ik durf het amper te zeggen maar die nissan van m'n zus daar kunt ge harder mee door nen bocht (zonder te slippen), die heeft werkelijk en niemand zal me geloven een prachtige ophanging...

                    Ik zette hem ook al op een ander topic? maar ben ongeduldig... tis nog maar tweede post op dit forum... en het dreigt nu al een verslaving te gaan worden...

                    Welkom!

                    In de eerste plaats zou ik toch u wagen ff (laten) controleren, ophanging nog in orde? Banden onregelmatig versleten? Verkeerde uitlijning?

                    En het is idd een verslaving

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      ik denk het amerikaanse S52 blok met 240pk.
                      tis een s50 US met idd 240 pk, maar dus wel het 3 blok

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak
                        Ben nieuw hier, maar op dit forum zijn duidelijk ook enkele freaks aanwezig, leuk... Het heeft weinig met de nieuwe coupé te maken maar wist niet waar m'n vraag te plaatsen...
                        Ik rijd nu met een BMW E36 325i uit 1993, vierdeurs, handgeschakeld met nu 106 000 km op de teller. De auto rijdt leuk, klinkt geweldig de zes cilinders op benzine zijn een waar genoegen voor het oor. Maar ik heb er toch mijn bedenkingen bij. We hebben thuis nog een een 525d E 60 en een E46 318i en mijn vorige auto was ook al een BMW E 30 318i. Mijn zus tot slot rijdt met een Nissan almera 1.6. Genoeg BMW's dus... Maar mijn bedenking bij mijn 325i is dat ie enorm makkelijk slipt, ergens logisch vanwege zijn 192 pk, maar zo krachtig is ie nu ook weer niet meer. Vanaf het wegdek er wat natjes bijligt breekt hij van t minste uit, zelfs gewoon bij rechtdoor optrekken. De andere BMW's die ik reed hadden nooit dermate dat probleem, een E39 en E34 ook veel mee gereden en nooit was het zo dramatisch... Velen zullen dit miscchien net leuk vinden, maar mijn vraag is : is dat normaal, hebben alle (krachtige) E36's dat fenomeen?


                        Ik durf het amper te zeggen maar die nissan van m'n zus daar kunt ge harder mee door nen bocht (zonder te slippen), die heeft werkelijk en niemand zal me geloven een prachtige ophanging...

                        Ik zette hem ook al op een ander topic? maar ben ongeduldig... tis nog maar tweede post op dit forum... en het dreigt nu al een verslaving te gaan worden...
                        dit is niet normaal

                        Comment






                        • Comment






                          • Comment






                            • Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                                Welkom!

                                In de eerste plaats zou ik toch u wagen ff (laten) controleren, ophanging nog in orde? Banden onregelmatig versleten? Verkeerde uitlijning?

                                En het is idd een verslaving
                                Bedankt voor jullie reacties. Ja het lijkt me inderdaad toch niet normaal, ik zal hem eens binnendoen en in kosten komen voor nieuwe banden. Ze lijken nog niet echt versleten en het zijn zelfs Uniroyal regenbanden, misschien is het ook iets met de ophanging maar hij geraakte recent perfect door de keuring. Het wordt vervolgd...

                                Comment


                                • Uniroyal...nooit meer zo'n band voor mij

                                  Ik zou zeggen laat uw schokdempers eens testen maar als je al zegt dat je net door de keuring bent...raar

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                                    tzijn wel degelijk gouden
                                    Dan zijn het de witte lichten van de E46 en de gouden blinkende spaken... .

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                      Uniroyal...nooit meer zo'n band voor mij

                                      Ik zou zeggen laat uw schokdempers eens testen maar als je al zegt dat je net door de keuring bent...raar
                                      Voor mij nu ook niet meer, de auto heeft ook precies een te licht stuur, is wat gevoelloos door te hard bekrachtigde servo denk ik en hij hangt ook redelijk laag vanachter terwijl hij vanvoor normaal hangt

                                      Weet iemand of een 325i uit 1993 uitgerust was met een sportophanging (standaard)? Anders heeft de vorige eigenaar hem misschien enkel acheraan verlaagd en zorgt dit voor het makkelijke slippen... (hij zette er zelfs een achterspoiler op, wat ik erg mottig vind, maar ben nu wel blij dat ie er tenminste opzit...). Ik kocht hem overigens bij officiele dealer waar we met familie reeds jaren klant zijn.

                                      'M3 is the best' schreef op BMW lovers als reactie ook dat ie makkelijk slipt met zijn 320 e36 bij regenweer...

                                      Comment


                                      • overigens sorry dat ik jullie discussie wat verstoor... Vond E30 heerlijke bak en heb eigenlijk nog steeds heimwee naar dat pure , geen servo , harde pedalen, dat was voor mij echt plezierig rijden deze in M3 eens kunnen rijden zou echt is plezant zijn...

                                        Comment


                                        • Volgens mij is uw probleem toch te wijten aan een combinatie van banden/ophanging hoor...

                                          Dat kan niet zomaar toe te wijzen zijn aan de e36. Feit is dat een achtertrekker in de regen makkelijk slipt als je te bruusk op het gas gaat, maar das dan vooral in bochten en volgens wat je vertelt heb je dat ook op rechte stukken?

                                          Normaal ligt de uitlijning van de banden aan de oorzaak van scheeftrekken en dus mss ook uw probleem?


                                          edit: laat mss uw ophanging gratis controleren met die actie die de overheid nu startte?

                                          denkaanuwgezondheid.be ofzo was de actie

                                          Comment

                                          Working...
                                          X