Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik durf het amper te zeggen maar die nissan van m'n zus daar kunt ge harder mee door nen bocht (zonder te slippen), die heeft werkelijk en niemand zal me geloven een prachtige ophanging...
Ik zette hem ook al op een ander topic? maar ben ongeduldig... tis nog maar tweede post op dit forum... en het dreigt nu al een verslaving te gaan worden...
Ik durf het amper te zeggen maar die nissan van m'n zus daar kunt ge harder mee door nen bocht (zonder te slippen), die heeft werkelijk en niemand zal me geloven een prachtige ophanging...
Ik zette hem ook al op een ander topic? maar ben ongeduldig... tis nog maar tweede post op dit forum... en het dreigt nu al een verslaving te gaan worden...
Welkom!
In de eerste plaats zou ik toch u wagen ff (laten) controleren, ophanging nog in orde? Banden onregelmatig versleten? Verkeerde uitlijning?
Ik durf het amper te zeggen maar die nissan van m'n zus daar kunt ge harder mee door nen bocht (zonder te slippen), die heeft werkelijk en niemand zal me geloven een prachtige ophanging...
Ik zette hem ook al op een ander topic? maar ben ongeduldig... tis nog maar tweede post op dit forum... en het dreigt nu al een verslaving te gaan worden...
In de eerste plaats zou ik toch u wagen ff (laten) controleren, ophanging nog in orde? Banden onregelmatig versleten? Verkeerde uitlijning?
En het is idd een verslaving
Bedankt voor jullie reacties. Ja het lijkt me inderdaad toch niet normaal, ik zal hem eens binnendoen en in kosten komen voor nieuwe banden. Ze lijken nog niet echt versleten en het zijn zelfs Uniroyal regenbanden, misschien is het ook iets met de ophanging maar hij geraakte recent perfect door de keuring. Het wordt vervolgd...
Ik zou zeggen laat uw schokdempers eens testen maar als je al zegt dat je net door de keuring bent...raar
Voor mij nu ook niet meer, de auto heeft ook precies een te licht stuur, is wat gevoelloos door te hard bekrachtigde servo denk ik en hij hangt ook redelijk laag vanachter terwijl hij vanvoor normaal hangt
Weet iemand of een 325i uit 1993 uitgerust was met een sportophanging (standaard)? Anders heeft de vorige eigenaar hem misschien enkel acheraan verlaagd en zorgt dit voor het makkelijke slippen... (hij zette er zelfs een achterspoiler op, wat ik erg mottig vind, maar ben nu wel blij dat ie er tenminste opzit...). Ik kocht hem overigens bij officiele dealer waar we met familie reeds jaren klant zijn.
'M3 is the best' schreef op BMW lovers als reactie ook dat ie makkelijk slipt met zijn 320 e36 bij regenweer...
overigens sorry dat ik jullie discussie wat verstoor... Vond E30 heerlijke bak en heb eigenlijk nog steeds heimwee naar dat pure , geen servo , harde pedalen, dat was voor mij echt plezierig rijden deze in M3 eens kunnen rijden zou echt is plezant zijn...
Volgens mij is uw probleem toch te wijten aan een combinatie van banden/ophanging hoor...
Dat kan niet zomaar toe te wijzen zijn aan de e36. Feit is dat een achtertrekker in de regen makkelijk slipt als je te bruusk op het gas gaat, maar das dan vooral in bochten en volgens wat je vertelt heb je dat ook op rechte stukken?
Normaal ligt de uitlijning van de banden aan de oorzaak van scheeftrekken en dus mss ook uw probleem?
edit: laat mss uw ophanging gratis controleren met die actie die de overheid nu startte?
Comment