Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freakBedankt voor jullie reacties. Ja het lijkt me inderdaad toch niet normaal, ik zal hem eens binnendoen en in kosten komen voor nieuwe banden. Ze lijken nog niet echt versleten en het zijn zelfs Uniroyal regenbanden, misschien is het ook iets met de ophanging maar hij geraakte recent perfect door de keuring. Het wordt vervolgd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3e30
!
Fak! Zo knap dat deze beide karren zijn. Imo de perfecte velgen eronder. (Als het 18" zouden zijn, dat zou het 17" moeten zijn voor mij)
Op deze foto toont de laatste, overigens een zwarte lak, een kleur die erg goed lijkt op Porker's blauw. Op de andere foto's, o.a de eerste van deze gepostte serie, toont het overduidelijk zwart.
Nu ik deze 2 zie zou ik niet kunnen kiezen....
Of toch, ik ga voor de witte!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spykermaar het blok in die witte is wel degelijk een s50 us hoor
Juist, in America hebben ze ook S50 blok, maar is heel anders als het europeese. Het heeft geen M-tech dubbele vanos, 1 gasklep ipv 6 kleppen.
Maar dit even terzijde, de wagen is schitterend gemaakt, Het koppel en vermogen van het blok maken die M3 zeer snel
Comment
-
ken dat forum ook... (waar die wagens van komen)
die witte is idd magisch
maar nu wil ik die zwarte zijn velgen+ bandenBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911!
Fak! Zo knap dat deze beide karren zijn. Imo de perfecte velgen eronder. (Als het 18" zouden zijn, dat zou het 17" moeten zijn voor mij)
Op deze foto toont de laatste, overigens een zwarte lak, een kleur die erg goed lijkt op Porker's blauw. Op de andere foto's, o.a de eerste van deze gepostte serie, toont het overduidelijk zwart.
Nu ik deze 2 zie zou ik niet kunnen kiezen....
Of toch, ik ga voor de witte!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTAmai jij zal diep in de portefeuille mogen tasten jong, ging jij niet samen met porker nog een auto betalen?
Btw, wat zou één van deze twee schoonheden ongeveer kosten?
Gelukkig doe je me er aan denken...
Voor zo'n E30 M3: uit wat ik heb opgestoken uit heel deze nieuwe benden E30M3-owners, lijkt me 15000 EUR al een scherpe prijs voor een 'in good shap' model...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430Normaal gezien ben ik geen fan wit, maar het is es wat anders dan altijd een Interlagosblauwe of Saffierzwarte M6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Ja da's juist. We gingen nog een 997 GT3 RS kopen, right.
Gelukkig doe je me er aan denken...
Voor zo'n E30 M3: uit wat ik heb opgestoken uit heel deze nieuwe benden E30M3-owners, lijkt me 15000 EUR al een scherpe prijs voor een 'in good shap' model...
Comment
Comment