Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat blok heeft een heel andere cilinderkop, met enkele vanos. Is meer te vergelijken met een M52 blok dan met een M-blok. www.realoem.com daar kun je veel informatie vinden
Intern heet het ding M52B30, en de motor heeft ook niks wat 'm tot een echte M zou maken, aangezien er slechts erg weinig onderdelen gelijk zijn met de S52, en quasi alles gelijk is met de ganse M52-reeks.
Ik zou niet weten hoeveel die nu nog waard zijn maar dat moet een hoopje geld zijn...
E12 zelfs, de E21 is de eerste 3-reeks.
Valt nog wel mee, hoor, dit. Je vindt ze niet vaak, maar de meeste zijn in niet zo'n goeie staat meer. De 535i was wel erg zeldzaam, en als je er eentje te pakken krijgt in (quasi) nieuwstaat, dan zal 'ie een pak geld kosten, yep.
Twee jaar geleden stond er eentje te koop in Denemarken, een zwarte, zwart leder, full option (echt alles), met zo'n 70.000 km op de klok, volledig BMW-onderhouden, eerste eigenaar, inclusief full history (bestelbon, catalogi), ... als ik me niet vergis voor 17.500 EUR (zoiets). Had ik toen het geld gehad...
Valt nog wel mee, hoor, dit. Je vindt ze niet vaak, maar de meeste zijn in niet zo'n goeie staat meer. De 535i was wel erg zeldzaam, en als je er eentje te pakken krijgt in (quasi) nieuwstaat, dan zal 'ie een pak geld kosten, yep.
Comment