Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Première is voorzien voor Genève. Maar zelfs dat is (nog) geen zekerheid. De prijs kan hoe dan ook nog niet vaststaan, dus een betrouwbare bron is op dat vlak niet te vinden. Ik schat dat 'ie geen 2.500 EUR van een RS4 vandaan zal geprijsd worden.
Dit vind ik een sjiek filmpje van een gecamoufleerde M6 op de ring. De achterbumper is heel goed gedaan, het lijkt op de camouflage van de nieuwe M3 dus alles is nog mogelijk met deze wagen (alleen dat de M3 een volledig uit 1 geheel achterdemper krijgt, dus lijkt het me onmogelijk een diffuser gelijk de M6 te krijgen )
Ontroerend, Chevy!
Het verschil tss een M3 en een knappe vrouw is dat we niet jaloers hoeven te zijn op elkaar als de ene ermee weg is. Immers, de Bimmer heeft duizenden tweelingzusjes.
Ontroerend, Chevy!
Het verschil tss een M3 en een knappe vrouw is dat we niet jaloers hoeven te zijn op elkaar als de ene ermee weg is. Immers, de Bimmer heeft duizenden tweelingzusjes.
Bedankt! Het was ook ni gemakkelijk om m'n ziel hier zomaar bloot te geven.
Mmmmmmm, tweelingzusjes.... maar we wijken af.
Mja, er zijn er wel wa, maar in België vind ik de keuze toch ni zo enorm zenne.
Comment