Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren op de E313 voorbijgestoken door een zwarte Z4 M Roadster, afkomstig van G&A-motors zelfs, als ik goed gekeken heb.
Mijn reactie, toen: *geeuw*
Z4 M Coupé daarentegen:Last edited by Lotuzzz; 24/10/2006, 02:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk vind 't omgekeerde.
De Z4 (M) roadster vind ik wel okay, maar niet zó straf. De Z4 (M) coupé vind ik daarentegen gewoonweg subliem...
Typfoutje, er stond 2x Roadster, zo kom je ook nergens he
Ik denk hetzelfde. Roadster = dullness troef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Ik heb al tientallen keren m'n liefde voor egeïsch blauw metallic (Duits : ägäischblau metallic, soms ook afgekort tot "ägä") bejubeld.
Inderdaad
Schitterende kleur, die zich niet op foto laat vatten...
Ik vind da Laguna Seca blauw anders ook ni mis. Maar kheb den indruk dat er ni zoveel met die kleur zijn?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Waarom zijn er trouwens 4 knopjes voor de ramen? Die achterste 2 gaan toch ni naar beneden?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevyDa had ik al zo'n beetje kunne zien op foto's.... maar das toch ni elektrisch?
Die zijraampjes achteraan klappen naar buiten. Elektrisch omdat het véél makkelijker is. Voor de warme lucht naar buiten te krijgen als je de airco opzet ideaal. En anders moet je altijd op je achterbank om die ramen manueel open te zetten. Dat is voderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVelToch wel, toch wel
Die zijraampjes achteraan klappen naar buiten. Elektrisch omdat het véél makkelijker is. Voor de warme lucht naar buiten te krijgen als je de airco opzet ideaal. En anders moet je altijd op je achterbank om die ramen manueel open te zetten. Dat is voderen
Allé jong! Ni normaal! Vroeger kon je da bij bvb een Saxo ook denk ik. Maar da moest je wel manueel doen.
Euhm, wa is voderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevyAllé jong! Ni normaal! Vroeger kon je da bij bvb een Saxo ook denk ik. Maar da moest je wel manueel doen.
Bij een Chrysler Voyager of Ford Galaxy is dat ook al lang elektrisch op de best uitgeruste versies zenne...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
weinig grip?
Comment
Comment