Oorspronkelijk geplaatst door manos
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeMet zijn rijstijl is er zeker niks mis !!
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=580
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeMet zijn rijstijl is er zeker niks mis !!
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=580
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexEcht niet !
Ik had het kleur niet goed gezien (om één of andere reden tonen de kleuren op het scherm op mijn werk allemaal donkerder, ook al staat het op de lichtste stand). Rood leder zou ik wel enkel nemen bij safierzwart. Bij dat zwart met rode schijn, zou het idd minder mooi staan.
Comment
-
Als je nog eens passeert, moet je maar eens binnen komen.
De grijze met Hartge velgen en de rode staan niet te koop. Die staan binnen om lekker droog en warm te staan.
Grijze is de mijne, de andere van klanten (en ondertussen vrienden).
Het kan nooit dat mijn platen er scheef op hingen , daarvoor ben ik veel te precies.
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanitzou kunnen
welke grijze bedoel je?
de leeggehaalde of de "gewone".
De garage was gesloten dus kon he tniet vragen, maar de rode en de EVO stonden zonder platen. op de "gewone" grijze hingen garageplaten. Maar ze stonden wel alle drie in de toonzaal en de garageplaten hingen er maar scheef op.
Comment
-
WTF???
Beestige kar!!! Die velgen en verlaging, mm-werk.
Spijtig dat de kasten dan moeten gerold worden, ben ik niet zo voor te vinden.
Hou de carrosserie liever origineel, dan kan je hem in mum van tijd terug origineel zetten. Net zoals bij de mijne.
Maar het blijft een vette kar.
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
18" lijkt me precies toch iets te veel vant goeie
Comment
-
Kan iemand ff meedelen hoe de benaming is van de kleur. Zowel in- als exterieur aub!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenSilbergrau metallic denk ik. Interieur is volgens mij Imola Red Nappaleder
Ken de naam niet van die tint maar denk dat Simoni zen pa dit interieur ook heeft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Bekijk BerichtenBuitenkleur inderdaad Silvergrey, maar dat interieur ziet er volgens mij te bordeaux uit om Imola te zijn...
Ken de naam niet van die tint maar denk dat Simoni zen pa dit interieur ook heeft ?
Der zijn dus 2 roodachtige tinten?
Comment
-
Heeft iemand meer foto's van deze (ander perspectief, eventueel vanop circuit)
Direct es m'n euromillions ticket controleren, als ik gewonnen heb, dan laat ik dezen ombouwen zodat je er de openbare weg mee opkan en vul ik m'n dagen met toerkes doen op de ring. Wat een geil beest
*Kga nog wat wachten met het controleren van da ticket, zo kan ik langer dromen *
Comment
-
Zo eentje in de Belcar. Dat zit er wel in, schijnt het
Comment
Comment