Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenHang een 318tds voor de lol!
(nee, aub, hou hem zo origineel mogelijk. Met oranje pinkers, en die rode gril in de voorbumper terug in het zwart.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk meen enkel manuele 6-bak...
Merci! Ik moet 24h wachten om groen te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendit is die van de e46 (en het lijkt me logisch dat je die bedoelt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind dat wel opmerkelijk dat die nét aan 343pk komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenVolgens mij zijn het gewoon de cijfers van de constructeur en geen gemeten waarden.
Die "testwerte" zal dan enkel slaan op de kolom er recht onder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind dat wel opmerkelijk dat die nét aan 343pk komt...
Hier de meting van een S54 M-coupe, waar nog wat andere dingen aan verandert waren, wss nokkenassen, want de tuner was er zelf van onder de indruk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
Vond het gewoon raar dat de motor nét die 343 zou leveren, een afwijking van een paar pk is niet uitzonderlijk...
Bij sommige merken is dat naar beneden, bij anderen dan weer naar boven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
hoe heet is dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenVelgen op de laatste E30 vind ik fout...
Comment
Comment