Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
    Ik zoek een M3 badge
    Hang een 318tds voor de lol!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
      Hang een 318tds voor de lol!

en een NO FEAR stikker op de achterruit, om dan toch nog die dubbele uitlaat te kunnen verantwoorden...

(nee, aub, hou hem zo origineel mogelijk. Met oranje pinkers, en die rode gril in de voorbumper terug in het zwart.)

Comment

• Idd. Volledig standaard, maar wel een 318tds of 316i logo.

En natuurlijk 'jesus is een toffe gast'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          Ik meen enkel manuele 6-bak...

Merci! Ik moet 24h wachten om groen te geven.

Comment

• Weet iemand waar je een vermogenscurve van een M3 kan vinden?

Comment

• Welke M3?

in AMS staan er altijd vermogenscurves, die van de E46 moet ik wel terugvinden.

Comment

• dit is die van de e46 (en het lijkt me logisch dat je die bedoelt )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  dit is die van de e46 (en het lijkt me logisch dat je die bedoelt )
                  Ja, bedankt!

Comment

• Ik vind dat wel opmerkelijk dat die nét aan 343pk komt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ik vind dat wel opmerkelijk dat die nét aan 343pk komt...
                      Volgens mij zijn het gewoon de cijfers van de constructeur en geen gemeten waarden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                        Volgens mij zijn het gewoon de cijfers van de constructeur en geen gemeten waarden.
                        Ahja, kan natuurlijk ook zijn.

Die "testwerte" zal dan enkel slaan op de kolom er recht onder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Ik vind dat wel opmerkelijk dat die nét aan 343pk komt...
                          Hier op een goede bank de waarden gemeten na de tuning is met een carbon air intake en Alpha N sturing

Hier de meting van een S54 M-coupe, waar nog wat andere dingen aan verandert waren, wss nokkenassen, want de tuner was er zelf van onder de indruk

Last edited by ; 21/12/2006, 17:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                            Hier op een goede bank de waarden gemeten na de tuning is met een carbon air intake en Alpha N sturing

Hier de meting van een S54 M-coupe, waar nog wat andere dingen aan verandert waren, wss nokkenassen, want de tuner was er zelf van onder de indruk
                            ziet er goed uit...

Vond het gewoon raar dat de motor nét die 343 zou leveren, een afwijking van een paar pk is niet uitzonderlijk...
                            Bij sommige merken is dat naar beneden, bij anderen dan weer naar boven

Comment

• Comment

• Comment

• hoe heet is dit?

Comment

• trekken slet

Comment

• Velgen op de laatste E30 vind ik fout...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten

hoe heet is dit?
                                        Heet, maar die velgen gaan 'm totaal niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Velgen op de laatste E30 vind ik fout...
                                          op een trackday car staan ze wel vind ik, ge kunt daar moeilijk me u kruisspaakvelgskes toekomen e

Comment

Working...
                                          X