Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    waarom wil je een andere E30?
    Omdat dit een prachtige Cecotto is, daarvoor laat je je gewone M3 wel even links liggen denk ik

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Omdat dit een prachtige Cecotto is, daarvoor laat je je gewone M3 wel even links liggen denk ik

      die benaming heb ik al ergens gehoord, maar weet niet wat het betekent. Porky, help me eens

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        die benaming heb ik al ergens gehoord, maar weet niet wat het betekent. Porky, help me eens
        500 van gemaakt, 215pk, andere voorspoiler, 16" velgen, ander interieur, macau blauw

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
          500 van gemaakt, 215pk, andere voorspoiler, 16" velgen, ander interieur, macau blauw
          ahzo! Danku voor de info.

          Comment


          • M3 drift in fabriek

            Comment
















            • Qua looks voor mij PERFECT.

              (één van de weinige karren met silbergrau die 'k onmiddellijk in huis zou halen)

              Bloody hell ... zo mooi.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten


                Kijk, Alex, ik ben niet de enige die de gleuf tussen de zetel en de bovenbeensteun gebruikt als portefeuillehouder.

                (ook pakken saffen, aanstekers, balpennen en ander gerief vindt daar erg makkelijk plaats)

                Comment


                • (repost)

                  Maar dit blijft toch DE knapste M3 cabrio die 'k ooit zag.

                  Individual merlotrood metallic
                  Indivdual compleetleder champagne
                  Individual berkenhout antraciet



                  Comment


                  • Voer voor carbonfetisjisten.

                    Comment


                    • http://www.mobile.de/SIDoy7rg7kBxzr9...11111241881282&

                      Comment


                      • Mooie M3 GT...

                        http://www.mobile.de/SIDoy7rg7kBxzr9...11111242350274&

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten







                          Qua looks voor mij PERFECT.

                          (één van de weinige karren met silbergrau die 'k onmiddellijk in huis zou halen)

                          Bloody hell ... zo mooi.

                          Comment


                          • Ze mogen de huidige M3 gerust blijven produceren, hij lijkt wel tijdloos.

                            Onlangs nog achter eentje gereden met de ledjes

                            Comment


                            • ik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                                ik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
                                Voor mij mag een M een andere velg hebben + eventueel verlaging maar verder toch niks hoor..

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                                  ik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
                                  Enige dat ik op 'n M eventueel zou veranderen is 'n verlaging. Qua velgen moet ie voor mij OEM blijven, al kan 'n CSL velg op 'n gewone M3 of de M6 velg op 'n M5 wel voor mij.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                                    ik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
                                    Jep. Een M is het mooiste zonder optische tuning. Dat heeft hij ook niet nodig. Een andere velg kan overwogen worden maar is ook geen must.
                                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                                      ik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
                                      op een e46 m3 zou ik altijd de csl velgen steken

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        (repost)

                                        Maar dit blijft toch DE knapste M3 cabrio die 'k ooit zag.

                                        Individual merlotrood metallic
                                        Indivdual compleetleder champagne
                                        Individual berkenhout antraciet
                                        Perfectie

                                        Al zou 'ie in het Le Mans blauw ook niet slecht zijn

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                                          ik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
                                          Hoeft niet per se, vind ik. Vind ik trouwens van élke auto ... maar dan moet het wél goed gedaan zijn.

                                          Eerst en vooral ben ik niet voor puur optische tuning (op evt. velgen na) die niet functioneel, of zelfs de functionaliteit of performantie van de wagen vermindert. Zoiets vind 'k persoonlijk close to walgelijk. De enige uitzonderingen zijn de héél erg verregaand getunede auto's, maar dan vooral omdat ik enorm veel respect heb voor het werk dat erin zit. Het resultaat is en blijft nog altijd iets waarin ik zelf nooit gezien zou willen worden.

                                          Functionele tuning kan voor mij wel, en dat moet dan gebeuren met degelijk materiaal. Bilstein PSS9, een setje BBS RS-GT met Michelin Pilot Sport Cup, H&R antirolstangen, een degelijke uitlaat, een Brembo GranTurismo remmensetje voor- en achteraan, ... allemaal dingen die ik zelfs welkom zou heten op mijn M3. Optisch verandert er quasi niks, en technisch gezien (of qua performantie of rijplezier) is het een betere auto geworden.

                                          Niks mis mee, dus.

                                          Wat ik een ///M (en eigenlijk ook geen enkele andere wagen) toewens, zijn replica velgen van whatever merk (véél te zwaar, véél te broos, ... nefast voor de wegligging en veiligheid, dus), prollo ophangingen waardoor 'ie tegen de grond sleept maar ook geen baan meer houdt, anderskleurige lichten, namaak-xenon (zeker in auto's waarin geen xenon-lichten te krijgen zijn -> verschrikkelijk cheap...), achteraf geplaatste angel eyes, kanonbuizen van uitlaten achteraan maar van een zodanig bedenkelijke kwaliteit dat het vermogen in omgekeerd evenredige manier evolueert met het uitgebraakte lawaai ... al dat gerief. Verschrikkelijk vind ik het.



                                          Dus : neen, een M hoeft voor mij niet origineel te blijven ... maar er is wel een ferme "maar" aanwezig.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X