Oorspronkelijk geplaatst door TTN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOmdat dit een prachtige Cecotto is, daarvoor laat je je gewone M3 wel even links liggen denk ik
die benaming heb ik al ergens gehoord, maar weet niet wat het betekent. Porky, help me eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendie benaming heb ik al ergens gehoord, maar weet niet wat het betekent. Porky, help me eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten500 van gemaakt, 215pk, andere voorspoiler, 16" velgen, ander interieur, macau blauw
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
(ook pakken saffen, aanstekers, balpennen en ander gerief vindt daar erg makkelijk plaats)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Qua looks voor mij PERFECT.
(één van de weinige karren met silbergrau die 'k onmiddellijk in huis zou halen)
Bloody hell ... zo mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten(repost)
Maar dit blijft toch DE knapste M3 cabrio die 'k ooit zag.
Individual merlotrood metallic
Indivdual compleetleder champagne
Individual berkenhout antraciet
Al zou 'ie in het Le Mans blauw ook niet slecht zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik denk dat ik hier de mening het beste kan vragen.....vinden jullie dat een M origineel moet blijven?
Eerst en vooral ben ik niet voor puur optische tuning (op evt. velgen na) die niet functioneel, of zelfs de functionaliteit of performantie van de wagen vermindert. Zoiets vind 'k persoonlijk close to walgelijk. De enige uitzonderingen zijn de héél erg verregaand getunede auto's, maar dan vooral omdat ik enorm veel respect heb voor het werk dat erin zit. Het resultaat is en blijft nog altijd iets waarin ik zelf nooit gezien zou willen worden.
Functionele tuning kan voor mij wel, en dat moet dan gebeuren met degelijk materiaal. Bilstein PSS9, een setje BBS RS-GT met Michelin Pilot Sport Cup, H&R antirolstangen, een degelijke uitlaat, een Brembo GranTurismo remmensetje voor- en achteraan, ... allemaal dingen die ik zelfs welkom zou heten op mijn M3. Optisch verandert er quasi niks, en technisch gezien (of qua performantie of rijplezier) is het een betere auto geworden.
Niks mis mee, dus.
Wat ik een ///M (en eigenlijk ook geen enkele andere wagen) toewens, zijn replica velgen van whatever merk (véél te zwaar, véél te broos, ... nefast voor de wegligging en veiligheid, dus), prollo ophangingen waardoor 'ie tegen de grond sleept maar ook geen baan meer houdt, anderskleurige lichten, namaak-xenon (zeker in auto's waarin geen xenon-lichten te krijgen zijn -> verschrikkelijk cheap...), achteraf geplaatste angel eyes, kanonbuizen van uitlaten achteraan maar van een zodanig bedenkelijke kwaliteit dat het vermogen in omgekeerd evenredige manier evolueert met het uitgebraakte lawaai ... al dat gerief. Verschrikkelijk vind ik het.
Dus : neen, een M hoeft voor mij niet origineel te blijven ... maar er is wel een ferme "maar" aanwezig.
Comment
Comment