Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Correctie 505, en daarvan zijn er een 20-tal als een nog specialere editie gemaakt. En daarbovenop nog een 50-tal voor Zwitserland of Oostenrijk.

Genoemd naar de auto- en motorracer Alberto Cecotto. Alle wagens hebben trouwens een gesigneerde badge van hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Correctie 505, en daarvan zijn er een 20-tal als een nog specialere editie gemaakt. En daarbovenop nog een 50-tal voor Zwitserland of Oostenrijk.

Genoemd naar de auto- en motorracer Alberto Cecotto. Alle wagens hebben trouwens een gesigneerde badge van hem.
      lol Alberto

manmanman

ik kom nimeer bij

Comment

Correctie 505, en daarvan zijn er een 20-tal als een nog specialere editie gemaakt. En daarbovenop nog een 50-tal voor Zwitserland of Oostenrijk.

Schitterend

Edit: ik hoor niet te lachen http://es.wikipedia.org/wiki/Johnny_Cecotto
        Last edited by ; 24/01/2007, 23:26.

Comment

• en ne cornetto ( zoals filip aka chris van den durpel zou zingen )

Comment

Correctie 505, en daarvan zijn er een 20-tal als een nog specialere editie gemaakt.
            480 Cecotto's (europa) 25 Ravaglia's (uk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Edit: ik hoor niet te lachen http://es.wikipedia.org/wiki/Johnny_Cecotto
              kom, het blijft toch lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten

Ook wel straf dat veel engelsen een cabrio hebben, en dat in een land waar het nog meer regent dan hier.

Knap filmpje.
                Tochwel het ideaal land om er cabrio te rijden qua temperatuur, tenminste als het niet regent.

Zo'n vlakke zon op je hoofd bij 35C° is geen cabrio weer.

Comment

• om effe volledig te zijn:

Een Cecotto is herkenbaar aan zijn speciale lip vooraan. Ook heeft hij mistlampen waar een EvoII luchthappers heeft voor de remmen.

Ze bestaan in drie kleuren : Macaoblau, Nogarosilber en Misanorot.

Interieur is ook anders. Leder + stof met ///M kleuren in een Cecotto. Volleder was ook een optie.

Ceco heeft dunnere ruiten van achter,dus zijruiten en achterruit dan een andere M3. ( 3.00mm ipv 4.20 mm)

Een Cecotto heeft een groene zonneband op de voorruit, koplampen in hoogte regelbaar, chrome uitlaatsierstukken en een specifiek plaatje met Cecotto handtekening in de middenconsole.

215pk met kat ipv 200, kleppendeksel en airbox in koetswerkkleur gespoten

Zoals eerder gezegd zijn er 480 van gemaakt.

Produktie van 05/1989 tot 06/1989

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                    veel te duur man
                    ik weet ene staan voor 15k minder
                    toch bedankt

Een deftig exemplaar kent zijn prijs

Comment

• merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                        Holy sh!t m's, m's en nogis m's

Ringtripke gemaakt, schumi kartingcenter ( wil ik ook wel eens gaan karten hint hint) ,kome blijkbaar van den trein en al

http://www.youtube.com/watch?v=xzU8G4E5C10&eurl=
                        Dat is geen oud filmpje, vroeger gingen we (Lotusfreak en ik) vaak bij schumacher karten, maar die karts wat ze er nu hebben sucken

En die garage waar die schnitzers staan is garage Kohl in Aken, hebben ook een Z4 topster staan

Toch vind ik persoonlijk dat die Engelanders geen respect hebben voor hun medeweggebruikers, of mederingfahrers...

AANDACHT! tijdens een AW ringmeeting worden de regelementen nageleefd, voordat er weer een verkeerd beeld krijgen
                        Last edited by ; 25/01/2007, 02:52.

Comment

• In Hasselt op de genkersteenweg zie ik regelmatig een E46 met (quasi) dezelfde bodykit. Ik geloof dat er wel maar een 2.5 onder de kap ligt

maar bruut ogen doet het wel...

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                          Vraagje aan gTa: is dit voertuig om serieus genomen te worden of is het een verzinsel?

http://www.mobile.de/SIDQRFyFOLrCoG8...11111241881282&

Die advertentie komt best serieus en geloofwaardig over. Maar dat stuur lijkt me niet echt consequent met de rest van de wagen

Comment

• http://www.mobile.de/SIDzgouFME-Sl8k...11111238951371&

Echt,als ik geld had...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                              http://www.mobile.de/SIDrTTQH49FhAtS...11111230454719&

Voor de M-lovers
                              Moest ik op zoek zijn naar eentje wist ik het wel
                              VET.Alleen jammer van dat interieur end at taxistuur....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                VET.Alleen jammer van dat interieur end at taxistuur....
                                idd, ik had ook liever het interieur van jou erin gezien of leder, maar dit is wel lekker fris, zolang het in goede staat is zou ik er tevreden mee zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                  idd, ik had ook liever het interieur van jou erin gezien of leder, maar dit is wel lekker fris, zolang het in goede staat is zou ik er tevreden mee zijn
                                  Saaie kleur ook

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X