Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• op hoeveel wagens gaan ze die kit nu nog zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        Vraagje aan gTa: is dit voertuig om serieus genomen te worden of is het een verzinsel?

http://www.mobile.de/...282&

Ik hoop alleszins dat dat een fabeltje is. lijkt me zo amateuristisch als iets.

Dit is een M3 GTR zonder bestickering, de straatversie zal wel meer op dit geleken hebben dan op die te koop stond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
          Saaie kleur ook
          Hoe saaier een M3 is hoe zaliger, hoe origineler

Comment

Vraagje aan gTa: is dit voertuig om serieus genomen te worden of is het een verzinsel?

http://www.mobile.de/SIDQRFyFOLrCoG8...11111241881282&
            Ik heb me er ook al op sufgepiekerd.

Zowiezo is 't geen originele straatversie van de GTR, die zijn hyperzeldzaam en réteduur. Er staat wel dat 'ie bij BMW tot straatversie zou zijn omgebouwd, dus dan ga je er van uit dat 't oorspronkelijk een raceversie was. Dat zou *kunnen* verklaren waarom 'ie zo'n stom stuurtje heeft, en een full auto airco (not likely in een GTR, toch?), om maar iets te zeggen.

De bodykit lijkt echter langs geen kanten op die van de echte Motorsport M3 GTR. En als je weet wat een Motorsport M3 GTR kostte, dan vraag ik me af waarom iemand 't in z'n stomme kop zou halen om die kar om te bouwen naar een straatversie...

Zowiezo ... of 't nu een echte GTR is geweest, of niet, 't is geen OEM straatversie van de GTR. Die kost makkelijk 't tienvoudige. Als je er al eentje vindt want als ik me niet vergis zijn er daar geen 20 van gemaakt.

Comment

• is er van de E36 ook een GTR gemaakt voor straatgebruik? Ik weet dat er bij de E46 een aantal (10?) geproduceerd zijn geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                op hoeveel wagens gaan ze die kit nu nog zetten?
                Ze moeten er allemaal aan geloven vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                  kheb ergens op internet gelezen van iemand die ernaar gaan kijken was dat hij z'n geld niet waard is. Is eigenlijk ook een zotte prijs als je het bekijkt.

Comment

is er van de E36 ook een GTR gemaakt voor straatgebruik? Ik weet dat er bij de E46 een aantal (10?) geproduceerd zijn geworden
                    Iets meer dan 10, dacht ik. 't Officiële aantal, alhoewel niet vrijgegeven, zou nu al op 21 of 23 liggen.

Van de E36 : ja, enkele. En dan nog waren dat maar halve officiële modellen, aangezien het modellen waren die door de (denk ik) Japanse importeur in de Japanse variant van Bornem omgebouwd zijn tot straatmodel. Op vraag van enkele zotten. Er is er in ieder geval ééntje die nog bewaard is gebleven, 'k heb er nog foto's van gezien (genomen door de persoon die 'm live zag). Priceless, zo ongeveer.

Ik durf niet te zeggen hoeveel er zijn, maar ik gok dat 't er niet meer dan 10 zijn, waarschijnlijk zelfs eerder maar 5 ofzo.

Comment

• BMW E90 Hartge V10 550HP

The very cool and brutal BMW E90 Hartge H50.Topspeed test at German highway.

Comment

• Hij moet nog uitkomen maar bij Hamann zijn ze al geod voorbereid

2007 Hamann Bmw 3 reeks coupé

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• kmoe aal die bazaar nie ebben ze

Comment

• Zonder spoiler,direct!
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Er is een topic van BMW Tuning.

Comment

• wat is daar M aan? ik zie enkel tuningkrellen....

Comment

• E28 M5

Comment

Working...
                                          X