Inderdaad, rood op M'en is toch zalig!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten???
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenEen E30 M3 is imo veel knapper in het zwart of het donkerblauw (ik heb een voorkeur voor donkerblauw bij veel wagens). En M Coupé zou ik altijd int zwart nemen.
Ik vind andere kleuren vaak ook wel knapper. Maar om dan te zeggen dat ze lelijk zijn of niet staan in't rood... neenee, een goed onderhouden rood kan prachtig zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBlijven gaan Lotuzzz !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten'k Probeer hem tot bekering te brengen hoor
Tis hetzelfde als Reynaerde proberen ervan te overtuigen dat Ferrari's eigenlijk beter zijn dan Lambo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDan kunt ge nog lang proberen
Tis hetzelfde als Reynaerde proberen ervan te overtuigen dat Ferrari's eigenlijk beter zijn dan Lambo's
Dan dring ik niet langer aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDan kunt ge nog lang proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
goh, hij blijft mij kippenvel geven. Zalige auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenRood staat 'm niet. Staat op geen enkele BMW imo. Op turboman zijn M3 na dan
correct me if i'm wrong
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtende 1ste is zelfs geen bmw
Comment
Comment