Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Daarstraks in de Tiensestraat nog 'ns een E39 M5 gezien... Toch wel één van de eMMigste M'en ooit, voor mij persoonlijk.
Met al die M'en hier op het forum moet het toch ook maar een kwestie van tijd zijn voor er een prachtexemplaar (al dan niet uit Duitsland) ons forumpje verblijdt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDaarstraks in de Tiensestraat nog 'ns een E39 M5 gezien... Toch wel één van de eMMigste M'en ooit, voor mij persoonlijk.
Met al die M'en hier op het forum moet het toch ook maar een kwestie van tijd zijn voor er een prachtexemplaar (al dan niet uit Duitsland) ons forumpje verblijdt...
E39 M5 is zo puur M, geweldig gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenI second that. Prachtige wagen met toch nog een kleine dosis understatement.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten*spritz* (op PPE.001 weliswaar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAl eens gereden of meegereden?
Ik denk dat je'm zeer goed met mijn wagen kan vergelijken. Niet de snelste, niet de mooiste, niet de opvallendste, niet de meest luxueuze, maar wel een excellente combinatie van al die eigenschappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk denk dat je'm zeer goed met mijn wagen kan vergelijken. Niet de snelste, niet de mooiste, niet de opvallendste, niet de meest luxueuze, maar wel een excellente combinatie van al die eigenschappen.
't Is daarmee dat ik het vroeg
Bij G&A Motors hebben ze mij op een toertje meerijden getrakteerd toen ie er net was, en die auto maakte echt wel indruk!
In zijn karakteristiek kleurtje
Comment
-
Comment