Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar ik ben dan ook net als gTa van oordeel dat een rode koetswerkkleur enkel bij een Italiaanse wagen echt tot zijn recht komt en dan nog zou ik een Italiaanse auto nooit in het rood kopen. Ik vind wel dat de gunmetal velgen hem goed afgaan. (by the way Lotuzzz, nog eens verder over nagedacht wat ik zei over uni kleuren die beter staan als er velgen bij zijn die ook in een uni kleur gespoten zijn?)
Ik ook, véél te groot. En dat zal helemaal niet goed rijden. 17" is eigenlijk 't maximum op een E30, om echt nog goed te rijden. En dan moet je al lichte velgen nemen... 't Is trouwens ook uit de tijd, de velgen en de auto passen niet samen vind ik.
Die Le Mans passen wel, maar 'k zie eigenlijk nog liever BBS RS1's erop. In 17". Zeer zeldzaam, maar o zo lekker.
Wat mij het hardst stoort aan die velgen zijn die centercaps of wielmoerbeschermers of hoe je het ook noemt. Dat vond ik bij die van bt. ook zo spijtig. Het doet zo ongelofelijk plastiekerig aan en de gaten die eigenlijk zouden moeten ontstaan volgens het patroon van de velgen zijn gewoon opgevuld. Nee, dat kan beter. Ik zie trouwens ook nog altijd het liefst een velg waar de wielmoeren zichtbaar bij zijn.
Lees dit nu pas, ik zal eens zoeken of het nog ergens tussen mijn geschiedenis staat!
Edit: blijkbaar is 'ie al verwijderd, ik ben er twee tegengekomen in m'n geschiedenis die er niet meer tussenstaan, dus vermoedelijk zit die ene er jammer genoeg bij.
Comment